انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی بهترین ژل لاغری های دنیا برای آب کردن سریع چربی های شکمی و زیر شکمی و مناسب باری مردان و زنان و لاغری بعد از زایمان و ژل لاغری شکم بعد از زایمان و کرم ترک شکم بعد از زایمان با معرفی بهترین کرم های لاغری چربی سوز و انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی که برای انتخاب و متناسب با مشخصات دقیق فیزیزولوژیکی شما نیاز به مشاوره دقیق دارید که می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی بهترین ژل لاغری دنیا ژل لاغری فوق العاده قوی شکم پهلو ران باسن سینه بازو غبغب و صورت کرم لاغری چربی سوز فلفل چای سبز ژل لاغری سه 3 روزه اصل فروشگاه ایران کیش کالا تنها مرکز خرد محصولات لاغری و تناسب اندام اورجینال با بهترین کیفیت و قوی ترین ژل های لاغری و کرم های لاغری روز دنیا برای آب کردن سریع چربی ها و فرم دهی و لیفتینگ اندام و موضعی و گیاهی و بدون هیچگونه عوارضی با بهترین نوع ژل لاغری شکم و پهلو قوی.

بهترین ژل لاغری
نخفیف ژل لاغری

کاربرد ژل لاغری

ژل‌های لاغری معمولاً برای کاهش چربی و بهبود شکل بدن در نواحی مختلف مانند شکم، ران، بازوها و سایر نواحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات معمولاً به عنوان محصولات زیبایی و تناسب اندام معرفی می‌شوند.

برای لاغر شدن روش های طبیعی و غیرطبیعی زیادی وجود دارد. یکی از روش های لاغری ، استفاده از ژل لاغری می باشد. ژل لاغری انواع مختلفی دارد که هر کدام از انواع آن، ویژگی ها و فواید و عوارض خاص خود را دارند. اگر می خواهید بدانید که ژل لاغری چیست این بخش ایران کیش کالا را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد عوارض ژل لاغری و فواید ژل لاغری و انواع ژل لاغری می خوانید.

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که نداند تنها راه درمان چاقی، رژیم‌ غذایی سالم،‌ تحرک بدنی و پرهیز از پرخوری است؛ اما با وجود این، بازار قرص، کمربند، چای، گن لاغری و صدها محصول لاغری دیگر هنوز داغ‌ است.

این روزها هم یک تبلیغ جدید به دنیای پرزرق و برق تبلیغات ماهواره‌ ای اضافه شده؛ ژل های لاغری آن هم از نوع برزیلی که در عرض چند دقیقه چربی‌های موضعی را آب میکند و از شر اضافه وزن خلاص میشوید. آیا چنین چیزی واقعیت دارد؟

بحث کرم‌ها و ژل های لاغری اصلا جدید نیست، اما تبلیغ ژل های لاغری که بتازگی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش میشود این محصول را نسل جدیدی از ژل های لاغری عنوان میکند که از عصاره گیاهان ساخته شده و بعد از آزمایشهای بسیار و بررسی‌های کاملا تخصصی، مجوزهای قانونی مراکز معتبر سلامت و بهداشت اروپا و آمریکا را کسب کرده است.

برای رسیدن به وزن ایده‌آل و آب کردن چربیها کافی است مقداری از ژل را روی موضع مورد نظر ماساژ دهید (۳ بار به چپ و ۳ بار به راست!) و منتظر بمانید تا محصول اثر کند. ابتدا احساس حرارت شدیدی خواهید کرد و سپس بلافاصله پوستتان خنک میشود و حسابی عرق میکنید. به این ترتیب چربیها از زیر پوست به سطح آن می‌آیند طوری که ۲۰ درصد از حجم عرق بدنتان چربی خالص است. پس استفاده از ژل لاغری یک روش درمانی برای چربی سوزی و کاهش وزن و سایز بیشتر و آن هم فقط به صورت موضعی است که به لطف پیشرفت های غلمی حاصل شده است.

اما با توجه به انوتع مختلف ژل لاغری ها و کرم لاغری ها شما برای انتخاب بهترین محصول متناسب با شرایط فیزیولوژیکی خود بایستی مشاوره خوب و دقیقی داشته باشید تا اثریخشی عالی برای شما به همراه داشته باشد.


ست لاغری در 28 روز

۶٫۷۶۲٫۰۰۰ تومان در ایران کیش کالا

مرهم لاغری ( پماد موضعی لاغری )

۹۰٫۰۰۰ تومان در ایران کیش کالا

کرم لاغری شکم و پهلو تالگو

۱٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان در ایران کیش کالا

ژل لاغری ماکاس Slimming gel

1685٫۰۰۰ تومان

کرم لاغری ریوالی انگلیسی Revuele

۹۷5٫۷۵۰ تومان در ایران کیش کالا

ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body Somatoline اورجینال ایتالیایی

۲۰۰٫۰۰۰ تومان 865,000 و 1798,000 تومان در فروشگاه ایران کیش کالا

ژل لاغری ناکی naqi

400٫000 تومان در ایران کیش کالا

پک ویژه لاغری دکتر راشل rashel اصل

از ۵۸۹٫۰۰۰ تومان در فروشگاه ایران کیش کالا

ژل لاغر کننده،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان – HOT CHILI

370,000 و ۸۴۳٫۰۰۰ تومان در سلامتی و زیبایی ایران کیش کالا

کرم ترک بدن تالگو و کرم ترک شکم بعد زایمان

۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان و 898,000 تومان

ژل لاغری تنسا 100 گرمی ایران گیاه

۴۴٫۰۰۰ تومان در ایران کیش کالا

ژل بدن فرم دهنده آلوئه ورا

۶۱۹٫۲۰۰ تومان در ایران کیش کالا

ژل لاغری تنسا

۵۵٫۰۰۰ تومان

ژل لاغری دو قلو سرد و گرم سه روزه آیچون بیوتی

270,000 و 650,000 و 1250,000 تومان

ژل لاغری سوماتولین توتال بادی سوماتولین ایتالیایی

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی
انواع ژل لاغری شکم قوی
انواع ژل لاغری پهلو قوی
انواع ژل لاغری قوی
ژل لاغری شکم و پهلو قوی
ژل لاغری شکم قوی
ژل لاغری پهلو قوی
انواع ژل لاغری قوی اصل
ژل لاغری قوی
قویترین ژل لاغری
بهترین نوع ژل لاغری
انواع کرم لاغری شکم و پهلو قوی
انواع کرم چربی سوز شکم و پهلو قوی
ژل لاغری بعد زایمان
ژل لاغری ترک شکم بعد زایمان
ژل لاغری تفکیک عضلات ورزشکاران
ژل لاغری فوق العاده قوی

ژل چربی سوز شکم و پهلو 3DAY با تخفیف

ژل چربی سوز لاغری سرد و گرم دوقلو فلفل چای سبز 3َِday مناسب برای چربی های شکم و پهلو مناسب تمامی افراد ژل لاغری مناسب برای افراد لاغر که شکم دارند و چاقی پهلو

ژل چربی سوز شکم و پهلو 3 روزه با کیفیت تضمینی و اورجینال

لطفا توضیحات زیر را بخوانید

قیمت: تومان ۱۴۹,۰۰۰ژل چربی سوز شکم و پهلو 3day (ژل سرد و گرم دو قلو)- با کیفیت بسیار عالی (شرکت ایچون بیوتی) و درجه یک از فروشگاه عطاری حاج محمد- همچنین دوستان توجه داشته باشید که این دو ژل لاغری مکمل یک دیگر هستند و یکی برای کاهش سایز (سبز رنگ چای سبز) و دومی برای افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز (قرمز رنگ فلفلی ) تولید شده اند و برای کاهش چربی در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرند.

بارداری و زایمان
لاغری بعد زایمان و رفع ترک شکم بعد زایمان

مشخصات ژل چربی سوز 3day ایچون بیوتی :

ساخت: کشور تایلند

موارد مصرف : کاهش چربی و سایز نواحی مختلف بدن

حجم: هر کدام  250 ml

عصاره ها : چای سبز و فلفل

دوره استفاده : یک ماهه

مناسب برای: بالای 18 سال

قبل از این که یکم بیشتر در مورد ژل لاغری دوقلو صحبت کنیم ابتدا باید بدانید که این چربی های شکم و پهلو چگونه تشکیل و راه جلوگیری از تشکیل آن ها چیست ادامه مطالب زیر…

سوالات متداول راجع به ژل لاغری

1- ژل لاغری دقیقا چیکار میکنند و چگونه عمل میکنند ؟

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی ژل لاغری ایچون بیوتی دوقلو همونطور که متوجه شدین شامل ژل سبز و ژل قرمز میباشد و هر کدام از این انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی وظیفه ای برعهده دارند ریا، ژل قرمزهمان قرمز افزایش سرعت سوخت و ساز و یابه اصطلاح افزایش چرخه ی چربی سوزی میباشد بطوریکه با کمی فعالیت و به محض این که بدن وارد چرخه چربی سوزی شود ژل چربی سوز فلفلی فعال شده و سرعت سوختن چربی ها را تا 4 برابر افزایش میدهد.
ژل سبز ترکیبات اصلی این ژل از چای سبز تشکیل شده است عصاره چای سبز دربرخورد با چربی های شکم و پهلو باعث جمع شدن پوست در آن ناحیه شده و به شما پوست کاملا سفت و یک دست و بدون سلولیت هدیه میدهد.

بهترین ژل لاغری شکم و پهلو از نگاه مصرف کنندگان

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی بهترین ژل لاغری شکم و پهلو طبق تحقیق محققان وهمچنین نظرمصرف کنندگان محصولات لاغری و چربیسوز، این محصول شرکت آیچون بیوتی بوده که بیشترین بازدهی و فروش را در بین محصولات موجود در بازار داشته است و قطعا این حجم از فروش شانسی نبوده و به واسطه ی کیفیت بالای آن میباشد.//

خرید لوسیون ماساژ لاغری ناکی

3- آیا این ژل لاغری ها فقط برای شکم و پهلو استفاده میشه یا برای سایر نواحی بدن هم مورد استفاده قرار میگیره؟

2تا از خواص بی نظیر این ژل ها یکی کاهش چربی و افزایش سوخت و ساز و دومی برای کاهش سایز و سفت شدن پوست استفاده میشود ، پس قطعا از این محصول فقط برای شکم و پهلو استفاده نمیشه و برای سایر نواحی بدن هم میتونید استفاده کنید از جمله برای سفت کردن بازو ، برای سینه و همچنین باسن و در صورت حساسیت نداشتن به ترکیبات کرم برای استفاده غبغب هم مورد استفاده قرار میگیرند و تا به العان نتیجه خوبی هم حاصل شده است.
اما برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیزولوژیک فرد مورد نظر خود بایستی حتما با مشاورین فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

4- قیمت ژل چربی سوز شکم

قیمت ژل چربی سوز شکم در سایت های مختلف کمی متفاوت میباشد ولی دوستان میتوانند این محصول را با قیمت بسیار مناسبتر از سایر فروشگاهئها و با قیمت جفتی ( سبز و قرمز) فقط 139 هزار تومن تهیه کنند.
از خرید کالاهای غیر اصل و ارزان برای حفظ سلامتی خود اکیدا پرهیز نمایید !

سوال دیگه ای باشه قسمت نظرات پاسخ گوی شما عزیزان خواهم بود در متن زیر راجب چربی های شکم بیشتر صحبت شده است

5- آیا میتوان ژل لاغری 3 روزه خانگی درست کرد

ژل لاغری 3 روزه خانگی که در جاهای مختلف تبلیغات و جزئیاتی از آن میبینید شاید ترکیباتی که میخواهید به دست آورید یک سوم قیمت این محصولی باشه که در حال حاضر مشاهده میکنید، ولی آیا کارایی این محصول را به دنبال خواهد داشت؟ قطعا خیر – این محصول در سال 2022 پر فروش ترین ژل چربی سوز در بین کشور های اروپایی و آمریکا بوده است .

لاغری سریع شکم پهلو
لاغری سریع شکم پهلو

این چربی های شکم و پهلو از کجا میان و تجمع پیدا می کنند!

چربی های شکم و پهلو خیلی زود تشکیل میشوند و به سختی از بین میروند.پس بهترین راه اینه که ابتدا بدونیم چگونه این چربی ها تشکیل میشوند و از تشکیل شدن آنها جلوگیری کنیم. ولی اگر جزو افرادی هستید که شکم بد فرمی دارید و این موضوع شما را آزار میدهد قطعا این مطلب میتواند برای شما بسیار مفید باشد و اونرو از دست ندید

1-رژِیم غذایی نامناسب:

یک سری از مواد غذایی بعد از مصرف آن ها یک راست در شکم شما مینشینند و سبب چاقی در ناحیه شکم و پهلو میشوند که علاوه بر خراب شدن ظاهر و کم شدن اعتماد به نفستان سبب ایجاد بیماری هایی نظیر دیابت آلزایمر و مشکلات قلبی میشود.

یکی از موارد بالا که به آن اشاره شد نوشابه گاز دار میباشد که به دلیل قند یا گلوکز بالایی که در آن وجود دارد سبب تحریک ترشح انسولین در خون میکند و انسولین قنده اضافه نوشابه را در پهلو و شکم شما ذخیره میکند.

2-دومین مورد سیب زمینی سرخ کرده میباشد که به دلیل وچود گلوکز بالا و مملو از چربی بودن به محض وارد شدن به بدن مقدار بسیار زیادی از کالری آن در شکم و پهلو و باسن ذخیره میشود.

3-سومین مورد آبمیوه! حتی 100% طبیعی آن هم به دلیل  وجود قند بالا (40 گرم) در یک لیوان 250cc که از نوع فروکتوز هم هستند سسب ایجاد چربی احشایی شکم میشوند.

4-چهارمین مورد پیتزا یک لذت خوردن چند دقیقه ای و تحمل یک عمر چربی های شکمی! جالب است بدانیدکه یکی از عوامل مهم چاقی در آمریکا مصرف بالای پیتزا در این کشور است. به دلیل وجود چربی های اشباع شده بالا در پیتزا علاوه بر چاق شدن شکم و پهلو سبب بسته شدن رگ ها میشود.

لیست قیمت کرم لاغری و ژل لاغری و انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی

خرید و لیست قیمت انواع کرم و ژل لاغری سینره Cinere، جمولوژی Gemology، والنسی Valensey، لیراک Lierac، گنو گمبرون Geno Gamberon، ناکی Naqi، کلینیانس Clinians، دلتا دارو Delta darou، برنارد کسیر Bernard Cassiere، آندریا Andria، سوئیس فورمولا Swiss Formula، کلارنس Clarins، توتال بادی سوماتولین total Body Somatoline , ماکاس اسلیمینگ macas sliming

فرم اندام

ژل لاغری Aichun Beauty ایچون بیوتی حاوی عصاره زنجبیل و فلفل ا Aichun Beauty Slimming Gel Ginger And Chilli Extract

از ۴۷٫۰۰۰ تومان در ۶ فروشگاه

ژل لاغری Aichun Beauty ایچون بیوتی حاوی عصاره چای سبز ا Aichun Beauty Slimming Gel Green Tea Extract

از ۴۷٫۰۰۰ تومان در ۷ فروشگاه

ژل دو قلو سرد و گرم لاغری ایچون بیوتی

از ۱۷۵٫۰۰۰ تومان در ۴ فروشگاه

ژل کرم چربی سوز و سفت کننده عضله شکم فلورنس

از ۴۵٫۰۰۰ تومان در ۶ فروشگاه

کپسول نرم خوراکی لیمو ترش 25 میلی گرم باریج اسانس 60 عددی ا Barij Essence Limutorsh Caps

از ۲۸٫۲۱۵ تومان در ۳۳ فروشگاه

کرم ژل لاغری آلوئه ورا روجا مدل Aloe vera به همراه صابون لاغری

از ۳۶٫۰۰۰ تومان در ۳ فروشگاه

کرم لاغری غبغب ژل رفع غبغب

890 و 1460 و 1948 و 2465

ژل لاغری ایچون بیوتی عصاره زنجبیل و فلفل اورجینال حجم 200 میلی لیتر

از ۶۵٫۴۰۰ تومان در ۲ فروشگاه

ژل لاغری

۳۰٫۰۰۰ تومان در سدنا فدک

ژل لاغری مزو برای شکم و پهلو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

۱۹۹٫۰۰۰ تومان در میسفا

ژل لاغری گامنو

۱۳۵٫۰۰۰ تومان در ایران کیش کالا

محصولات عرضه شونده :

کرم ماساژ جینیسینگ ( گرم )

نام تجاري : HEALTHY SHOP

شماره پروانه بهداشتي : ۰۰۰۹۸۰۹۶۴۹۹۴۷۴۷۵

لوسیون ماساژ لاغری

نام تجاري : NAQI

شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۷۵۷۹۴۷۱۵۸۴۲۱۳۶

کرم ماساژ بدن جلبک دریایی (سرد و گرم)

والنسی VALENSEY

شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل سرم لاغری تالیکا اصل Talika کرم چربی سوز والنسی و ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ macas اصل و ژل لاغری بلیتا ساخت ایران و ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body و ژل لاغری سه روزه 3 days اصل و لوسیون ماساژ لاغری ناکی NAQI و کرم لاغری سینره ایرانی می باشد که جهت سفارش و خرید کرم لاغری مورد نظر خود می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس با ما
ژل لاغری جلبک دریایی والنسی
ژل لاغری جلبک دریایی زنجبیل والنسی
ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ اصل macas slimming
ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ اصل macas slimming
کرم لاغری چربی سوز والنسی
کرم لاغری چربی سوز والنسی
ژل لاغری ایچون بیوتی دوقلو فلفل چای سبز 3days اصل
ژل لاغری ایچون بیوتی دوقلو فلفل چای سبز 3days اصل
کرم لاغری فلورانس +ژل لاغری فلورانس
کرم لاغری فلورانس +ژل لاغری فلورانس
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

انواع ژل لاغری شکم و پهلو قوی و بهترین کرم لاغری های روز دنیا

2 نظر

  • نیره افشاری

    من چطوری میتونم زل لاعری رو ثبت سفارش کنم؟
    ممنون میشم سریع پاسخ بدید چون میخولم سریع تر به دستم برسه

    • ا

      باسلام و وقت بخیر
      –لطفا جهت مشاوره و ثبت سفارش و خرید محصول متناسب با مشخصات دقیق فیزیزولوژیکی فرد موردن نظرتون و با توجه به خواسته ها و نیزامندیهای مورد نظرتون با همکارانمون در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

      -مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ مشکی رنگ macas sliming و ژل لاغری توتال بادی سفید رنگ و دکتر مورد Murad و ژل لاغری کرم چربی سوز فلفل چای سبز دوقلو سرد و گرم آیچون بیوتی و ژل لاغری سوماتولین ایتالیایی اصل کرم بدن راسن و ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی eyemed و محصولات ووکالی wolkali اصل و ژل لاغری چربی سوز دکتر راشل Dr Rashell

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *