دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی

دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی

دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی

باسن ناحیه‌ ای از بدن است که به سختی با کمک ورزش فرم می‌گیرد. از طرفی شکل و اندازه باسن تأثیر قابل توجهی در زیبایی اندام یک فرد به خصوص زنان دارد. وقتی ورزش و تغذیه پاسخ مؤثری در تقویت باسن ندارد، فرد راه چاره ای جزء استفاده از روش های مکمل همچون دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی و یا کرم حجم دهنده باسن و ژل بزرگ کننده باسن و یا حتی جراحی زیبایی باسن و کاشت پروتز باسن نخواهد داشت. بزرگ کردن و افزایش سایز باسن علاوه بر رفع نارضایتی افراد از کوچکی باسن با هدف زیبا کردن و ایجاد تناسب میان انحنای اندام‌های جنسی بدن زنان انجام می‌شود. تقویت باسن می‌تواند با ایجاد تغییر شکل، افزایش حجم و بالا کشیدن عضلات سرینی ظاهر زیباتری به این ناحیه بخشد. زیبایی اندام‌های جنسی می‌تواند اعتماد به نفس و احساس رضایت در خود زنان را تقویت نموده و افزایش دهد. در واقع باسن در بدن زنان همان نقش سینه در قفسه سینه را بازی می‌کند. از ویژگی‌های اصلی هر دو ناحیه ظاهر گرد و برجسته آن‌هاست که زیبایی جسم زنان را دو چندان می‌کند.
تغییر شکل باسن و روش‌های تقویت، تغییر و بهبود ظاهر باسن از روش‌های نوین در جراحی زیبایی در سالهای اخیر محسوب می‌شود. تغییر دیدگاه انسان‌ها در نقش این ناحیه در بهبود زیبایی ظاهری زنان باعث افزایش ناگهانی علاقه‌ مردم به انجام جراحی بزرگ کردن باسن شد. هزینه‌ ی مربوط به جراحی‌های بزرگ کردن باسن تا حد زیادی به نوع جراحی و تسهیلات و امکانات بیمارستان بستگی دارد. معمولاً بیشتر هزینه در روش تزریق چربی مربوط به لیپوساکشن و در روش ایمپلنت باسن مربوط به نوع و جنس پروتز انتخابی است. اما استفاده خانگی از دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی یکی از روش های نوین و جدید و بسیار ساده و بدون هیچگونه عوارض در منزل است که شما می توانید از آن در بهبود سایز و زیبایی اندام ران و باسن خود بهره ببرید.

برای بزرگ شدن باسنم چیکار کنم؟
برای بزرگ شدن باسنم چیکار کنم؟

وکیوم بات تراپی چیست؟

  • 1. وکیوم: احتقان مویرگی را به هم متصل کنید، اندام ها را تحریک کنید، زنده ماندن سلول ها را افزایش دهید، ایمنی بدن را بهبود بخشید.
  • 2. مادون قرمز دور: تولید شده توسط تحریک حرارتی، گردش خون را بهبود می بخشد، متابولیسم و ​​تغذیه بافت را بهبود می بخشد، باعث جذب مواد مغذی می شود.
  • 3. عملکرد آنیون: می تواند هفت میلی متر به بافت زیر جلدی نفوذ کند، همراه با ماساژ بافت عمیق برای جریان خون، لایروبی سینه، تحویل اکسیژن و مواد مغذی به سینه، و تقویت بافت همبند سینه، تحریک رشد و تکامل سینه.تقویت انقباضات رحمی، سفت کردن الیاف الاستیک پوست و جلوگیری از شل شدن و غیرمتمرکز شدن بافت پوست.
  • 4. ماساژ با فرکانس بالا: گردش خون را بهبود می بخشد، متابولیسم را تسریع می بخشد، توانایی سلول های بدن را افزایش می دهد.

با توجه به اینکه این کالاها انوع مختلفی دارند پس هرکالایی برنامه مختص به خود را دارد و بایستی طبق آن از دستگاه وکیوم باسن خود بهره ببرید.

دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی
بزرگ کردن باسن
دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی
دستگاه وکیوم باسن برقی
خرید دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی
خرید دستگاه وکیوم باسن برقی
قیمت دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی
قیمت دستگاه وکیوم باسن برقی
بهترین دستگاه بزرگ کردن باسن
دستگاه وکیوم باسن برقی
دستگاه وکیوم سینه و باسن برقی دستی
دستگاه بزرگ کننده باسن الکتریکی خارجی
دستگاه وکیوم باسن برقی شارژی
دستگاه پروتز باسن برزیلی rintab رینتاب
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن برقی
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن الکترونیکی
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن شارژی
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن رینتاب
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن دستی
دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن rintab
دستگاه وکیوم باسن
دستگاه پمپ باسن
دستگاه حجم دهنده باسن
دستگاه پمپ باسن برقی
دستگاه پمپ باسن دستی
دستگاه پمپ بزرگ کردن باسن برقی
دستگاه حجم دهنده باسن رینتاب
دستگاه حجم دهنده باسن برقی
دستگاه حجم دهنده باسن الکترونیکی
دستگاه حجم دهنده باسن الکتریکی
دستگاه حجم دهنده باسن شارژی
دستگاه حجم دهنده باسن دستی
بهترین دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن
دستگاه افزایش سایز باسن
دستگاه وکیوم رینتاب
دستگاه وکیوم rintab
مرکز خرید دستگاه حجم دهنده باسن رینتاب اصل
قیمت دستگاه حجم دهنده باسن رینتاب
دستگاه حجم دهنده باسن ایران کیش کالا
بهترین دستگاه بزرگ کننده باسن
قویترین دستگاه بزرگ کننده باسن
دستگاه بزرگ کننده فوری باسن
خرید دستگاه بزرگ کننده باسن اورجینال
دستگاه بزرگ کننده ران
دستگاه حجم دهنده ران
دستگاه وکیوم سینه باسن رینتاب
بهترین دستگاه بزرگ کننده سینه
دستگاه وکیوم بزرگ کننده سینه باسن رینتاب
دستگاه وکیوم بزرگ کننده سینه باسن Rintab
دستگاه وکیوم بزرگ کننده سینه باسن برقی رینتاب
دستگاه وکیوم بزرگ کننده سینه باسن خارجی
دستگاه وکیوم حجم دهنده سینه باسن رینتاب Rintab
RINTAB
دستگاه پمپ بزرگ کننده باسن خارجی
دستگاه وکیوم حجم دهنده باسن برقی
دستگاه وکیوم حجم دهنده باسن ایران کیش کالا
دستگاه وکیوم حجم دهنده باسن شارژی
دستگاه وکیوم سینه باسن سالونمی
دستگاه وکیوم سینه و باسن

پروتز باسن
پروتز باسن

مشخصات دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی

نام محصولدستگاه دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی ( بات بالابر)
فنجان های جاروبرقی28 فنجان
غلتک خلاء2 عدد
عملکردبلند کردن باسن

استفاده از دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی چه فوایدی دارد ؟

  • بزرگ کننده و افزایش دهنده سایز سینه ها و باسن
  • افزایش جریان خون در بافت سینه ها و جوان سازی سینه و باسن
  • درمان شلی و افتادگی سینه ها و باسن
  • زیبا سازی و خوش فرم کننده سینه ها و باسن
  • جلوگیری و درمان کننده افتادگی سینه و باسن
  • کاربرد بسیار ساده و آسان
  • بدون عوارض

در هنگام استفاده از دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی باید به موارد زیر توجه کرد.

  • در ابتدای استفاده از دستگاه از توان بالا استفاده نکنید و به مقدار لازم مکش نمایید طبق دستورالعمل استفاده از دستگاه،
  • از استعمال بیش از حد روغن در زمان استفاده از دستگاه خودداری کنید،
  • کسانی که گردش خون ضعیفی دارند پس از استفاده دچار گرفتگی جریی می شوند.
  • افرادی که بیماری قلبی و یا فشار خون بالا و پایین دارند زیر نظر پزشک از دستگاه استفاده کنند.
  • از گذاشتن دستگاه در مناطقی که دارای مشکلات پوستی مثل زخم و اگزما می باشد  خودداری کنید.
  • افراد زیر سن قانونی و کسانی که سابقه جراحی بزرگ کردن باسن دارند از این دستگاه استفاده نکنند.

نکته :
این عمل را برای هر باسن ,میانگین یک نوبت 10 دقیقه ای در روز انجام دهید.
دقت کنید که :
ما با توجه به اینکه این دستگاه ها و پمپ ها انوع مختلفی دارند پس هرکالایی برنامه مختص به خود را دارد و بایستی طبقهمان برنامه از دستگاه وکیوم سینه و باسن خود بهره ببرید.

فشار منفی:فشار منفی داخل فنجان میتواند باعث پرخونی مویرگهای موضعی شود، اندامها را تحریک کند، حیات سلولی را افزایش دهد، فعالیتهای عملکردی را ارتقا دهد و مقاومت بدن را بهبود بخشد.
تحریک مکانیکی فشار منفی میتواند از طریق مسیر رفلکس به سیستم عصبی مرکزی منتقل شود…..تنظیم فعالیت عصبی تمایل به تعادل دارد.
استنشاق و تخلیه عمل، افزایش فشار منفی و ناپدید شدن ناپدید شدن، باعث باز و بسته شدن منافذ موضعی، بهبود تنفس پوست، افزایش میزان جذب اکسیژن و تسریع دفع مواد زائد میشود.اثر گرم کردن نصف النهار، تقویت چی و فعال کردن گردش خون، باز کردن خلط و آرامش گلوتن، پخش کننده بلغم، رفع بلغم و از بین بردن شر دارد.

راهکار‌های افزایش حجم باسن در خانه
راهکار‌های افزایش حجم باسن در خانه

حرکات ورزشی تقویت عضله باسن:

  • تمرینات خاصی که عضلات گلوتئال را هدف قرار میدهند میتوانند به بزرگ کردن باسن بدون جراحی کمک کنند و برای بهبود شکل، سفتی و اندازه باسن مناسب هستند. اسکات، لانژ، هیپ تراست و سایر تمرینات مبتنی بر مقاومت، معمولاً برای تقویت شکل و احجم و سفتی باسن توصیه میشود. این تمرینات عضلات گلوتئال را هدف قرار میدهد که شامل :
  • عضلات گلوتئوس ماکسیموس،
  • گلوتئوس مدیوس
  • و گلوتئوس مینیموس است.

در اینجا چند تمرین توصیه شده برای تقویت باسن وجود دارد:

  • اسکات یا اسکوات

 اسکات یک ورزش کلاسیک است که عضلات گلوتئال را هدف قرار میدهد. بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، بدن خود را با خم کردن زانوها و باسن پایین بیاورید و پشت خود را صاف نگه دارید. با فشار دادن پاشنه ها و فشردن عضلات باسن به حالت اولیه برگردید.

  • لانژ

 لانژباسن، چهارسر ران و همسترینگ را درگیر می کنند. با ایستادن وباز کردن پاهای خود به اندازه عرض لگن شروع کنید. با یک پا به جلو بروید و بدن خود را پایین بیاورید تا هر 2زانو با زاویه 90درجه خم شوند. پاشنه جلویی را فشار دهید تا به حالت اولیه برگردید و روی پای دیگر تکرار کنید.

  • هیپ تراست

هیپ تراست به طور خاص عضله سرینی ماکسیموس را هدف قرار میدهد. با خوابیدن روی زمین در حالی که قسمت بالاتنه روی زمین قرار دارد و زانوها خم شده اند، شروع کنید. هالتر یا وزنه را روی پائین شکم خود قرار دهید. از طریق پاشنه های خود باسن را به سمت بالا بلند کنید و باسن خود را در بالا نگه دارید. باسن خود را پایین بیاورید و این کاررا تکرار کنید.

  • پل باسن

 تمرینی مشابه با هیپ تراست است، اما می تواند بدون وزنه انجام شود. به پشت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید. با فشردن عضلات باسن، باسن خود را به سمت بالا بیاورید، سپس آن را پایین بیاورید.

  • استپ آپ

 استپ آپ یک تمرین موثر است که عضلات سرینی، چهارسر ران و همسترینگ را هدف قرار میدهد. با یک پا روی یک سکو یا نیمکت محکم قدم بگذارید، سپس از آن پا عبور کنید تا بدن خود را روی سکو بردارید. پایین آمده و روی پای دیگر این کاررا تکرار کنید.

  • کیک بک پا

کیک بک عضلات باسن را هدف قرار می دهد و می تواند به صورت چهار دست و پا انجام شود. زانوی خود را با زاویه 90درجه خم کنید و 1پا راتا جاییکه ماهیچه پشت پا با کمر در 1راستا قرار بگیرند، پای خود را به سمت سقف ببرید. پا را پایین بیاورید و در سمت دیگر این کاررا تکرار کنید.

در طول این تمرینات روی فرم و تکنیک مناسب تمرکز کنید تا اثربخشی آنها به حداکثر برسد. ثبات و اضافه بار تدریجی، افزایش تدریجی شدت یا مقاومت، می تواند به دستیابی به نتایج بهتر در طول زمان کمک کند. ترکیب این تمرینات با یک رژیم غذایی متعادل و روتین کلی تناسب اندام برای شکل دهی جامع بدن و فواید سلامتی بسیار مهم است.
اما استفاده از دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی یک روش بسیار ساده و راحت و در عین حال سریع برای رسیدن به اندام زیبا و باسن بزرگ و فرم دهی باسن و بالا کشیدن و لیفتینگ باسن و برجسته کردن فوری بسان است.

خرید دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی خارجی اصل بهترین دستگاه پمپ بزرگ کردن باسن و سینه الکتریکی rintab آدونیس رینتاب Adonis قیمت دستگاه وکیوم باسن اورجینال شارژی الکترونیکی دستی و برقی فروشگاه ایران کیش کالا

اخیرا بعضی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی با نام های مختلف گاها اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل و یا محصولات و بی کیفیت و با قیمت های مختلف کرده که اصالت کالای عرضه شده توسط این اشخاص را فروشگاه ایران کیش کالا به هیچ عنوان تایید نمی نماید و لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات بی کیفیت و غیر اصل اکیدا خودداری فرمایید!

حتما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین کاربردها و مکانیسم عملکردی گوناگون این کالاها حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود با همکارانمان در واحد فروش و مشاوره فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی سرم حجم دهنده باسن تالیکا Talika فرانسه و کرم بزرگ کننده سينه و باسن آکای برزیلی کرم بزرگ کننده حجم دهنده سینه و باسن دکتر راشل اصل و کرم بزرگ کننده باسن آکای ACAI و ژل فرم دهنده باسن هیپ لیفت آپ و کرم حجم دهنده باسن هیپ آپ و کرم بزرگ کردن و سفت کننده باسن والنسی بانوان و دستگاه بزرگ کننده سینه و باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی بانوان طبی توانبخشی اصل می باشد و هیچگونه نمایندگی مجاز دیگری ندارد!

تماس با ما
دستگاه پروتز باسن برزیلی rintab رینتاب
دستگاه پروتز باسن برزیلی rintab رینتاب
کرم بزرگ کننده باسن والنسی
کرم بزرگ کننده باسن والنسی
دستگاه وکیوم برقی سینه باسن سالونمی
دستگاه وکیوم برقی سینه باسن سالونمی
کرم حجم دهنده باسن هیپ لیفت آپ آیچون بیوتی aichun beauty اصل
کرم حجم دهنده باسن هیپ لیفت آپ آیچون بیوتی aichun beauty اصل
دستگاه وکیوم سینه بزرگ کننده برقی دستی
دستگاه وکیوم باسن سینه بزرگ کننده برقی دستی
دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس adonis
دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس adonis
کرم باسن آکایی acai
کرم باسن آکایی acai
خرید کرم حجم دهنده سینه باسن سوماتولین Somatoline
خرید کرم حجم دهنده سینه باسن سوماتولین Somatoline
دستگاه وکیوم سینه بزرگ کننده برقی دستی
دستگاه وکیوم سینه و باسن بزرگ کننده برقی دستی
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • شیما سالمیان

    من دستگاه بزرگ کننده باسن برقی خارجی رو طبق مشاوره خوب مشاورینتون در فروشگاه ایران کیش کالا خریدم و طی این ۳۴ روز دقیقا یک سایز کامل حجم باسن داشتم و رشد باسن و بزرگ شدن باسن فوق العاده ای داشتم و لیفت شده و فرم عتلی گرفتم و خواستم از کیفیت خوب محصولاتتون اصل و اورجینالتون تشکر کنم.

    • ا

      با سلام و وقت بخیر خدمت خانم سالمیان بزرگوار.
      – از اینکه از خرید محصول اصل خودتون برای بزرگ کردن باسن و فرم دهنده و سفت کننده باسن و برجستگی و لیفتینگ باسن رضایتمند هستید بسیار شاد و خرسندیم.

      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی دستگاه بزرگ کننده باسن خارجی+دستگاه وکیوم باسن برقی اصل و بهترین کرم بزرگ کننده ران و باسن و کرم بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ و هیپ آپ آیچون بیوتی و دستگاه وکیوم پمپ بزرگ کننده سینه و باسن رینتاب Rintab اصل برقی الکترونیکی خارجی و ژل بزرگ کننده سینه دکتر مورد Murad و ژل حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده فوری سینه و باسن پیوراریا میریفیکا سوماتولین ایتالیایی اصل و کرم فرم بدن راسن و محصولات سوماتولین ایتالیایی اصل و دستگاه آدونیس Adonis کرم حجم دهنده سینه باسن میبلین آمریکایی و ژل بزرگ کننده فوری سینه ماتیس matis فرانسه و کرم حجم دهنده دکتر راشل Dr Rashell و سرم حجم دهنده سفت کننده سینه و باسن تالیکا Talika فرانسه.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *