پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم

پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم

پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم

پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم با فرمولاسیون جدید خود برای سوزاندن چربی زیر پوستی و سلولیت، بسیار مناسب وبده و یک روش جدیدی را برای کوچک کردن سینه و پستان و کاهش سایز سینه و لاغری سینه ها ترویج می‌کند تا فرم جدیدی به جای فرم و پوست قدیمی بیاید. تجزیه سریع چربی اضافی بدن و دفع آن، تأثیر کاهش وزن و تأثیر پوستی قوی و سریع دارد. مواد مرطوب‌کننده موجود در این محصول، قادر به بهبود کامل رطوبت پوست شما، نرم کردن پوست سینه و پستان ها و حتی در تواحی دیگر بدن همچون شکم، افزایش انعطاف ویژه ناحیه شکم و کمر، ساق و بازو است.

کرم لاغری سینه جدید EASY SLIM با فرمول منحصر به فرد، متابولیسم چربی را افزایش میدهد و همزمان فواید آرامش و تناسب پوست را ارائه می‌دهد. نتیجه این کرم ظریف و با تناسب‌های محکم است. این محصول حاوی عصاره‌های گیاهی قوی است که خواص رنگ آوری و نرم‌ کنندگی را ارائه میدهند. این عصاره‌ ها شامل:

  • چای سبز ژاپنی،
  • فلفل سبز،
  • فلفل قرمز
  • و گیاهان تنظیم کننده دریایی هستند.
پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم easy slim
پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم easy slim

کوچک کردن سینه نه تنها احتمال سرطان سینه را زیاد نمی‌کند؛ بلکه برای سیلامتی شما بسیار مهم و ضروری است و همچنین دقت معاینه و سونوگرافی و ماموگرافی را هم با آب کمردن چربی های زائد و اضافی در سینه ها بالاتر می‌برد.

خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند، فشار زیادی را روی ستون فقرات خود تحمل می‌کنند و همین فشار باعث درد در گردن و کمر می‌شود. آن‌ها حتی در زیر سینه‌ها، دچار التهاب‌های پوستی می‌شوند. کشش همیشگی سینه‌های سنگین باعث می‌شود که اثرهای بدی روی شانه‌ها توسط بندهای سینه‌بند باقی بماند. برای همین، خانم‌ها با کوچک کردن سینه، احساس راحتی بیش‌تری خواهند داشت.

معایب داشتن سینه‌های بزرگ فقط به این موردها ختم نمیشود؛ بلکه باعث ایجاد محدودیت‌هایی برای ورزش کردن و فعالیت‌های دیگر می‌شوند.//

برای خانم‌هایی با سینه‌های بزرگ، انجام برخی فعالیت‌های فیزیکی شاید دردناک یا ناخوشایند باشد. آن‌ها معمولا از دشواری در حرکت و عدم توانایی برای ورزش‌کردن گلایه دارند.

برای همین، خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند، به سراغ کوچک کردن آن می‌روند؛ ولی هر کسی برای این کار مناسب نیست. برای کوچک کردن سینه با روش‌های جراحی و غیرجراحی، کسانی مناسب هستند که:

  • از لحاظ فیزیکی، سلامت هستند.
  • انتظارهای واقع‌بینانه دارند.
  • دخانیات استفاده نمی‌کنند.
  • از بزرگی سینه‌ها، دچار مشکل شده‌اند.
  • دچار درد کمر، گردن و شانه به دلیل وزن سینه‌ها شده‌اند.
  • زیر خط سینه، دچار تحریک پوستی شده‌اند.

البته باید این نکته را هم باید برای کوچک کردن سینه در نظر داشته باشید که کوچک کردن سینه یک روش طبیعی و برای از بین بردن مشکلات ظاهری و حرکتی و یا حتی در بعضی افراد مشکلات و دردهای مزمنی است که ایجاد می شود و بایستی هرچه سریع تر برای کاهش سایز سینه ها و فرم دهی و لیفت شدن سینه ها و بالا کشیدن و جمع کردن سینه ها اقدام نمایید تا وضعیت بدتر و وخیم تر نشود و هرجه سریع تر به سایز و فرم دلخواهتان برسید.


روش استفاده از پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم:

  1. پس از حمام‌گرفتن، صبح و شب روی نواحی مورد نظر بمالید.
  2. برای نتیجه سریع، همراه با ورزش استفاده کنید.
  3. به آرامی ماساژ دهید تقریباً 1-2 دقیقه.
  4. حتما طبق برنامه ای که هنگام خرید پماد کوچک کردن سینه تقدیم شما می شود از آن استفاده نمایید.
روشهای لاغری ژاپنی ها
روشهای لاغری ژاپنی ها
ویژگی  توضیحات
مزایا– نتایج عالی در مدت زمان کوتاه+ حل چربی و بهبود تن پوست به سرعت و به طریق ایمن
مواد تشکیل دهندهترکیب چای سبز و اکالیپتوس و نعناع – شکستن و حل سلول‌های چربی در منطقه ماساژ داده شده – به پوست ظاهری صافتر، انعطاف‌پذیرتر و جوان‌تر می‌دهد
روش استفادهبرای بهترین نتایج، دو بار در روز پس از حمام گرم یا شستشوی گرم استفاده کنید تا نتایج مطلوب بدست آیند – مقدار مناسبی از کرم را به ناحیه مورد نیاز بر روی پوست مالیده و به صورت حرکات دایره‌ای برای 3-5 دقیقه ماساژ دهید و حتی زمانیکه کاملا جذب شده است – برای تقویت تاثیر این محصول در ناحیه شکم، بعد از استفاده از آن کمربند لاغری بپوشانید
مناسب برایخانم های مجرد و خانم هایی که بعد از شیردهی گردن درد و کتف درد بخاطر بزرگی سینه دارند و آقایانی که سینه های بزرگی دارند
هشدارتنها برای استفاده خارجی – محصول را در مکان خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید، خانم های باردار تحت نظر پزشک استفاده کنند

جهت مشاوره و انتخاب کرم کوچک کننده سینه و سفت کننده سینه و ژل کاهش اندازه سینه و پستان و دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه برقی الکترونیکی بانوان طبی توانبخشی اصل و کرم های کاهش سایز سینه و ژل های لاغری و لیفت کننده سینه و کرم کوچک کننده سینه آکای برزیلی و توتال بادی ایتالیایی و ثبت سفارش و خرید کالا لطفا با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس با ما
کرم کوچک کننده سینه 2N کانگورو
کرم کوچک کننده سینه 2N کانگورو
خرید کرم کوچک کننده سینه بالای balay
بهترین کرم کوچک کننده سینه بالای balay
دستگاه کوچک کننده سينه مجیک برا
دستگاه کوچک کننده سينه مجیک برا
کرم کوچک کننده سینه ابرو شالی چربی سوز Ebru Salli
کرم کوچک کننده سینه ابرو شالی چربی سوز Ebru Salli
ژل کوچک کننده سینه فوری رووله Revuele اصل
ژل کوچک کننده سینه فوری رووله Revuele اورجینال
کرم کوچک کننده سینه فوری ماتریژن
کرم کوچک کننده سینه فوری ماتریژن
پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم
پماد کوچک کننده سینه ایزی اسلیم
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *