ژل لاغری جلبک دریایی والنسی

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی و کرم لاغری والنسی کاملا گیاهی بوده و تاثیر گذاری آن به سرعت قابل مشاهده خواهد بود و باز گرداندن‌ رطوبت‌ لازم پوست، تنظیم‌ و تثبیت‌ لایه‌ چربی‌ مناسب‌‌ پوست‌ می باشد. خرید ژل لاغری جلبک دریایی والنسی اصل برای همه نوع پوستی که دارای سلولیت زائد می باشد مناسب بوده و در سریع ترین زمان تمامی چربی ها و سلولیت های زیر پوستی را از بین برده و سطح چربی هایتان را کاهش داده و باعث کاهش سایز و لاغری سریع شما می گردد. کرم ماساژ موضعی جلبک دریایی زنجبیل والنسی اصل فروشگاه ایران کیش کالا.

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی کاملا گیاهی بوده و تاثیر گذاری آن به سرعت قابل مشاهده خواهد بود و باز گرداندن‌ رطوبت‌ لازم پوست، تنظیم‌ و تثبیت‌ لایه‌ چربی‌ مناسب‌‌ پوست‌ میباشد. ا ژل لاغری جلبک دریایی والنسی تشکیل شده از هیدروکلوئیدها استخراجی از جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی وهمچنین عصاره زنجبیل که جوان کننده و از بین برنده ی چین و چروک پوستی است و به صورت موضعی استفاده می گردد.
ژل لاغری جلبک دریایی والنسی کاملا گیاهی بوده و تاثیر گذاری آن به سرعت قابل مشاهده خواهد بود و تمامی سلولیتهای پوست را از بین برده و یک آنتی سلولیت قوی محسوب می شود. ژل لاغری والنسی .

بهترین ژل لاغری شکم پهلو
لاغری سریع شکم زیرشکمی درمان شلی پوست شکمی

نوع مصرف ژل لاغری جلبک دریایی والنسی :
15 دقیقه‌ قبل‌ از ورزش مقدار کافی‌ از کرم چربی سوز والنسی را برروی‌ نواحی سلولیتی ‌موردنظر بمالید و به حالت‌ چـرخشی‌ و حرکات دورانی و با حرکات سریع‌ و متناوب ماساژ دهید تا کاملاً جذب‌ شود، سپس‌ ورزش‌ کنید.

توصیـه می شـود به هـیچ عنـوان سـطح مـورد استعمال را با گن، نایلون و … نپوشانید زیرا این مصول یک محصول ماساژ می باشد و با دیگر محصولات تفاوت دارد. کرم لاغری چربی سوز والنسی .

نوعکرم ماساژ
جنسیتمشترک زن و مرد
وزن0.3kg
شماره پروانه بهداشتی1376269312517843

مزایا و ویژگی های ژل لاغری جلبک دریایی والنسی :

  • کرم مغذی آرامش بخش مناسب ماساژ بدن
  • کمک به رفع سلولیت در ران ، باسن ، شکم و بازو
  • چربی‌ سوز، لاغرکننده‌ و از بین‌ برنده سلولیتهای بدن
  • باز گرداندن‌ رطوبت‌ لازم پوست، تنظیم‌ و تثبیت‌ لایه‌ چربی‌ مناسب‌‌ پوست‌
  • حاوی عصاره زنجبیل
  • ایجاد درخشندگی‌ و طراوت‌ بیشتر و خرد کردن توده‌های چربی‌ در زیرپوست‌
  • ترمیم‌کننده و از بین برنده‌ چین‌ و چروک‌ پوست
  • حاوی هیدرو کلوئیدهای‌ استخراجی‌ از جلبک‌ دریایی و دیگر گیاهان‌ دریایی‌
لاغری سریع شکم پهلو
لاغری سریع شکم پهلو

ر وش مصرف ژل لاغری جلبک دریایی والنسی :

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی را برروی نواحی مورد نظر(شکم، پهلو، بازو) بمالید و به حالـــت چرخشی با حرکات سریع و متناوب ماساژ دهید تا جذب شود. این محصول بدون عوارض جانبی می باشد.

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل سرم لاغری تالیکا اصل Talika و ژل لاغری جلبک دریایی والنسی و ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ macas اصل و ژل لاغری بلیتا ساخت ایران و ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body و ژل لاغری سه روزه 3 days اصل و لوسیون ماساژ لاغری ناکی NAQI و کرم لاغری سینره ایرانی می باشد که جهت سفارش و خرید کرم لاغری مورد نظر خود می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس با ما
ژل لاغری جلبک دریایی والنسی
ژل لاغری جلبک دریایی زنجبیل والنسی
ژل لاغری 3 روزه بهترین کرم چربی سوز + ژل لاغری 3days
ژل لاغری 3 روزه بهترین کرم چربی سوز + ژل لاغری 3days
ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل
ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل
مرکز خرید ژل لاغری سوماتولین توتال بادی اصل ایتالیا
کرم کوچک کننده توتال بادی سوماتولین اصل
کرم لاغری فلورانس +ژل لاغری فلورانس
کرم لاغری فلورانس +ژل لاغری فلورانس
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • صحرا اناری

    ببخشید من بین ژل لاغری فلفل زنجبیل والنسی و ژل لاغری جلبک دریایی و زنجبیل والنسی نمیدونم کدوم قوی تره میشه راهنماییم کنید ؟میخوام خرید کنم سریع بدستم برسه

    • ا

      با سلام و وقت بخیر.
      بله با توجه به تنوع زیاد برندها و مدل های کالا ها و همچنین کاربردهای مختلف و گوناگون آنها لطفا جهت مشاوره و ثبت سفارش و خرید محصول متناسب با مشخصات دقیق فیزیزولوژیکی فرد موردن نظرتون و با توجه به خواسته ها و نیازمندیهای مورد نظرتون با همکارانمون در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.
      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ مشکی رنگ macas sliming و ژل لاغری توتال بادی سفید رنگ و دکتر مورد Murad و ژل لاغری کرم چربی سوز سه روزه فلفل چای سبز 3 روزه دوقلو سرد و گرم فلفل چای سبز آیچون بیوتی 3days و ژل لاغری سوماتولین ایتالیایی اصل کرم بدن راسن و ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی eyemed و محصولات ووکالی wolkali اصل و ژل لاغری چربی سوز دکتر راشل Dr Rashell

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *