ژل لاغری 3 روزه فلفل زنجبیل چای سبز جلبک دریایی

ژل لاغری 3 روزه

ژل لاغری 3 روزه

ژل لاغری 3 روزه اصل یک کرم چربی سوز موضعی برای آب کردن چربی های انباشته شده و سلولیت های زیر پوستی می باشد که با اثربخشی سریع و فوق العاده قوی این ژل لاغری به یکی از بهترین چربی سوزها و قویترین ژل لاغری دنیا در سال های اخیرتبدیل شده است. ژل لاغری 3 روزه با عصاره های متفاوتی همچون فلفل و زنجبیل و چای سبز و جلبک دریایی و کافئین و… عرضه می گردد که هر یک کاربرد خاص خود را دارند; اما متاسفانه این ژل لاغری اخیرا در پیج ها و کانالهای مختلف موارد مشابه و غیر اصلی را به فروش می رسانند که اصلا آثار آن مشابه با کالای اصل و اورجینال آن نمی باشد که با اسم ها و عناوین متفاوتی آنها را به فروش می رسانند همچون ژل لاغری دو قلو و ژل لاغری سرد و گرم و… که (مثلا از کرم سرد در شب و از کرم گرم در روز استفاده نمایید 🙂 ) و اکیدا از خرید کالاهای غیر اصل و ارزان تر پرهیز نمایید!

ژل لاغری 3 روزه و کرم لاغری سه روزه اورجینال آیچون بیوتی را تنها از مرکز خرید ژل لاغری 3 روزه 3DAYS فروشگاه ایران کیش کالا تهیه و خریداری نمایید.

محصولات عرضه شونده :

کرم ماساژ جینیسینگ ( گرم )

نام تجاري : HEALTHY SHOP

شماره پروانه بهداشتي : ۰۰۰۹۸۰۹۶۴۹۹۴۷۴۷۵

لوسیون ماساژ لاغری

نام تجاري : NAQI

شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۷۵۷۹۴۷۱۵۸۴۲۱۳۶

کرم ماساژ بدن جلبک دریایی (سرد و گرم)

VALENSEY

شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

ژل لاغری سه روزه
ژل لاغری سه روزه ژل لاغری 3 روزه کرم لاغری سه روزه کرم لاغری 3 روزه ژل لاغری سه روزه فلفلی ژل لاغری سه روزه چای سبز ژل لاغری سه روزه دوقلو ژل لاغری سه روزه آمریکایی ژل لاغری سه روزه اورجینال ژل لاغری سه روزه ایران کیش کالا ژل لاغری سه روزه قوی ژل لاغری سه روزه شکم پهلو حرید ژل لاغری سه روزه قیمت ژل لاغری سه روزه 3days

ژل لاغری 3 روزه فوق العاده قوی. ژل لاغری 3 روزه یکی از بهترین و قوی ترین کرم های لاغری و چربی سوز قوق العاده قوی است که برای آب کردن چربی بدن و صورت و سینه و دست و بازو و..استفاده میشود. ژل لاغری 3 روزه و کرم لاغری 3 روزه.

چگونه فلفل قرمز را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم

از چند طریق میتوانید فلفل قرمز را به رژیم غذایی خود اضافه کرد. می‌توانید با فلفل غذا درست کنید، اما انجام این کار هر روز دشوار است. اگر طرفدار فلفل قرمز نیستید، سعی کنید آن را به غذاهای خود ازجمله خورشت و یا کباب اضافه کنید. یا کپسایسین را به عنوان مکمل در رژیم غذایی خود بگنجانید.

وقتی برای کاهش وزن به رژیم غذایی خود فلفل قرمز اضافه میکنید، در ابتدا نتایج چشمگیری مشاهده نمیکنید. با گذشت زمان، می‌توانید ببینید که افزودن فلفل تند در رژیم غذایی به شما کمک میکند تا به اهداف کاهش وزن خود برسید. استفاده از فلفل برای لاغری همراه با یک رژیم غذایی سالم و گیاهی و برنامه ورزشی نتایج بهتری خواهد داشت.

چه کسانی نباید فلفل مصرف کنند

فلفل برای لاغری مفید است اما فلفل در فرم مکمل ممکن است برای همه مناسب نباشد. در موارد زیر نباید از مکمل فلفل قرمز استفاده کرد:

  • کسانیکه از داروهایی استفاده میکنند تا لخته شدن خون را کند کنند.
  • افرادیکه یک عمل جراحی برنامه ریزی شده دارند
  • خانم هایی که باردار یا شیرده هستند
  • افرادی که تئوفیلین (تئوکرون، یونیفیل) مصرف  میکنید

فلفل برای لاغری مناسب است اما مصرف تنها فلفل‌ قرمز باعث کاهش شدید وزن نمی‌شود. از لحاظ غذا خوردن تا آنجا که ممکن است انتخاب های سالم داشته باشید تا بدن شما دچار آسیب نشود. سعی کنید همیشه آب زیاد بنوشید تا بدن شما دچار کمبود آب نشود. کمبود آب در رژیم غذایی باعث ایجاد چین و چروک در پوست شما میشود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی برای پوست حتماً از کرم آبرسان استفاده کنید.

سریعترین ژل لاغری موضعی کدام است ؟

سریعترین ژل لاغری موضعی را می توان به صورت زیر نامبرد :  

  • ژل لاغری آیچون بیوتی 3DAYS
  • ژل لاغری سوماتولین توتال بادی SOMATOLINE TOTAL BODY
  • ژل لاغری ایت پک 8-PACK
  • ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ MACAS SLIMMING
  • ژل لاغری سینره
  • ژل لاغری پنبه ریز بلیتا اسپورت فیتنس SPORT & FITNESS
  • ژل لاغری والنسی و…

مرکز خرید ژل لاغری 3 روزه کرم لاغری 3 روزه اصل بهترین ژل لاغری شکم پهلو قوی ژل لاغری 3 روزه فلفل چای سبز زنجبیل جلبک دریایی ژل لاغری سه روزه دو قلو هات چیلی قیمت ژل لاغری 3 روزه ژل لاغری 3days آیچون بیوتی فروشگاه ایران کیش کالا.

مشخصات اصلی ژل لاغری ژل لاغری 3 روزه

نوعکرم / ژل موضعی
برندژل لاغری 3 روزه 3DAYS ICHUN BEAUTY
حجم 300 میلی لیتر , 200 , 220 ML
کشور سازندهThaipe
تاریخ مصرف11/2027
مناسب برایانواع پوست و هر نوع چاقی
نوع بافتغیر چرب
ترکیبات تشکیل دهندهگیاهان طبیعی فلفل چای سبز زنجبیل جلبک دریایی و کاکائو
لاغری سریع
ژل لاغری قوی العاده قوی و لاغری سریع

روش‌های غیر تهاجمی را برای آب کردن چربی‌ های اضافه و ایجاد تناسب اندام عبارتند از:

  • کرم ضد سلولیت (Anti-Cellulite Cream): ماده اصلی در این کرمها، کافئین، رتینول و ترکیبات گیاهی است.//
  • اولتراسوند (Ultrasound): با استفاده از امواج صوت، چربی‌ های شکم و ران حذف میشوند.//
  • رادیوفرکانس (Radiofrequency): از امواج فرکانس رادیویی برای در هم شکستن سلولهای چربی استفاده میشود.//
  • کربوکسی تراپی (Carboxytherapy): با تزریق دی اکسید کربن زیر پوست، خونرسانی در ناحیه دچار سلولیت افزایش یافته و به همین دلیل، ظاهر سلولیت بهبود می‌ یابد.//
  • مزوتراپی لاغری (Mesotherapy): ماده مزو زیر پوست تزریق میشود تا با از بین بردن دیواره سلول‌های چربی، محتویات چربی بیرون آمده و از طریق کبد و کلیه دفع شود.(یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است…..از این رو، روشی مطمئن برای چربی سوزی است. در مزوتراپی لاغری، جای زخم باقی نمی‌ ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد.
    با مزوتراپی فیوژن می‌توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد.
    عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملاً هیچ عوارضی ندارد)

چای سبز یکی از سالمترین نوشیدنیهای روی کره زمین محسوب میشود. فواید بسیار زیادی دارد که چربی‌سوزی و نشاط‌ آور بودن تنها بخشی از آن است و در بسیاری از رژیم‌های غذایی کاهش وزن و رژیم‌های غذایی کسانی که به باشگاه می‌روند، توصیه می‌شود. منشا اولیه آن به کشورهای شرق آسیا برمیگردد و در واقع به هیچ وجه فرآوری نمیشود. بهمین دلیل مصرف آن به دلیل ارگانیک بودن، بیشتر توصیه میشود. در این مقاله به بررسی فواید و خواص چای سبز برای لاغری و نحوه مصرف آن می‌پردازیم.

چای یکی از بهترین نوشیدنی‌ها در فرهنگ شرق آسیاست و برای دم کردن و سرو آن آداب و مراسم ویژه‌ ای دارند. باید گفت یکی از علل بالا بودن طول عمر و وزن متناسب ومتعادلِ بسیاری از مردم چین، ژاپن و کره، استفاده از غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های سالم و کاملا طبیعی مانند انواع چای سبز است. حتی درکشور چین، رشته‌ای تحصیلی با نام چای شناسی وجود دارد. زمان نوشیدن چای سبز در این کشورها، بعنوان زمان مراقبه و آرامش یافتن و دوری از دغدغه‌ های روزمره، شناخته میشود. با گسترش تکنولوژی و فرهنگهای مختلف به سراسر جهان، چای سبز بدلیل خواص آنتی اکسیدانی و کمک به افزایش چربی‌ سوزی، به سبد غذایی بسیاری از کشورها وارد شد.//

مهم‌ترین دلیلی که بسیاری از متخصصان تغذیه، این نوشیدنی را توصیه میکنند، ترکیبات چربی‌سوز آن است. چای سبز به طور طبیعی سرشار ترکیبات واقعاً مفید برای بدن ماست که این موارد عبارتند از:
موجب افزایش کافئین در بدن میشود:
–بسیاری از ما به کافئین تکیه میکنیم تا صبح‌ ها سرحال باشیم و به ما کمک کند برای مقابله با روز آماده شویم. در حالی که نمیدانیم چای سبز نیز می‌تواند کافئین بدن‌مان را افزایش دهد.
—مسلماً، یک فنجان چای سبز متوسط ​​(75 میلی گرم) نسبت به 1فنجان قهوه (100 تا 140 میلی گرم) کافئین کمتری دارد. اما این فقط به این معنی است که میتوانید آن را بیشتر مصرف کنید!//

—بدن ما هنگام تحرک و دویدن، برای دریافت سوخت لازم، به سلولهای چربی روی می‌ آورد…برای اینکه چربی سوزانده شود، بدن باید چربیِ درون سلولهای چربی را تجزیه کرده و به جریان خون منتقل کند. همه ی اینها با کمک هورمون های چربی‌ سوز انجام میشود. چای سبز به خوبی به این فرآیند کمک میکند.///

ژل لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی کرم لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی خرید ژل لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی قیمت ژل لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی ژل لاغری 3 روزه فلفل ژل لاغری آیچون بیوتی ژل لاغری سه روزه فلفل آیچون بیوتی کرم لاغری سه روزه فلفل آیچون بیوتی کرم چربی سوز قوی ژل چربی سوز قوی بهترین ژل لاغری ژل لاغری شکم پهلو قوی ژل لاغری 3 روزه فلفل اصل آیچون بیوتی ژل لاغری هات چیلی ژل لاغری دوقلو ژل لاغری پپر چیلی ژل لاغری 3 روزه چای سبز آیچون بیوتی ژل لاغری 3 روزه چای سبز خرید ژل لاغری 3 روزه چای سبز آیچون بیوتی قیمت ژل لاغری 3 روزه چای سبز آیچون بیوتی ژل لاغری 3 روزه چای سبز اصلی ژل لاغری سه روزه چای سبز آیچون بیوتی کرم لاغری سه روزه چای سبز آیچون بیوتی بهترین ژل لاغری 3 روزه بهترین کرم لاغری کرم لاغری سه روزه green tea ژل لاغری سه روزه چای سبز 3days ژل لاغری سه روزه آیچون بیوتی ژل لاغری 3 روزه آیچون بیوتی کرم چربی سوز ژل چربی سوز ژل 3 روزه کرم 3 روزه ژل سه روزه کرم سه روزه ژل لاغری سه روزه فوق العاده قوی ژل لاغری 3 روزه فوق العاده قوی کرم لاغری سه روزه فوق العاده قوی کرم لاغری 3 روزه فوق العاده قوی ژل لاغری 3روزه کرم لاغری سه روزه

برای کاهش وزن فوق‌العاده است با توجه به اینکه چای سبز میتواند در کوتاه مدت متابولیسم را افزایش دهد، منطقی است که بتواند به کاهش وزن نیز کمک کند. چندین مطالعه نشان میدهد که چای سبز ممکن است به کاهش چربی بدن به خصوص در ناحیه شکم کمک کند. یکی از این مطالعات 1مطالعه تصادفی کنترل شده 12 هفته‌ ای شامل 240 فرد مبتلا به چاقی بود.
–در این مطالعه، افرادیکه در گروه چای سبز قرار داشتند، درمقایسه با گروه کنترل، کاهش قابل توجهی در درصد چربی بدن، وزن بدن، دور کمر و چربی شکم داشتند. با این حال، برخی از مطالعات افزایش آماری قابل توجهی را در کاهش وزن با چای سبز نشان نمیدهند، بنابراین محققان باید مطالعات بیشتری را برای تایید این اثر انجام دهند//

نتایج استفاده از ژل لاغری 3 روزه

  • درمان سلولیت و آنتی سلولیت قوی
  • تجمعات موضعی چربی کاهش پیدا می کند
  • کاهش حجم چربی بدن و کاهش سایز
  • پوست محکم تر انعطاف پذیرتر
ژل لاغری 3 روزه بهترین کرم چربی سوز + ژل لاغری 3days
ژل لاغری 3 روزه بهترین کرم چربی سوز + ژل لاغری 3days

مشخصات، قیمت و خرید ژل لاغری 3 روزه

ژل لاغری 3روزه بهترین چربی سوز + ژل لاغری 3days

ژل لاغری 3 روزه فوق العاده قوی

ژل لاغری 3 روزه

کرم لاغری 3 روزه

ژل لاغری 3 روزه فوق العاده قوی. ژل لاغری 3 روزه یکی از بهترین و قوی ترین کرم های لاغری و چربی سوز قوق العاده قوی است که برای آب کردن چربی های اضافی و انباشته شده در نواحی مختلف بدن همچون سلولیت های پایین تنه و ران و باسن و ساق پاها .

فروشگاه ایران کیش کالا نمایندگی اصلی ژل لاغری سه روزه آمریکایی اصل

تنها نمایندگی اصلی ژل لاغری سه روزه امریکایی اصل بهترین کرم چربی سوز 3 روزه اصل ژل لاغری موضعی شکم پهلو ران باسن سینه کرم چربی سوز سه روزه اورجینال ژل لاغری 3 روزه فلفل چای سبز

مواد تشکیل دهنده ژل لاغری 3 روزه :

  • ال کارنیتین
  • کافئین
  • سنتلا
  • آسیاتیکا
  • عصاره کنگر فرنگی
  • اسیدهای آمینه
  • عصاره چای سبز
  • عصاره فلفل
  • عصاره زنجبیل
  • عصاره جلبک دریایی
کرم لاغری چربی سوز والنسی
کرم لاغری چربی سوز والنسی

قیمت 45 دلارکوکتل لاغری و کاهش چربی آنوبیس که به صورت ویژه برای درمان سلولیت و لاغری موضعی و چربی های عمیق استفاده می شود. این کوکتل در سطح سلولی عملکرد لیپولایتیک داشته و از طریق سوختن چربی و به حرکت درآوردن آن سبب کاهش سایز سلول های بافت چربی یا آدیپوز شده و در نتیجه حالت پوست پرتغالی پوست را کاهش می دهد. همزمان خاصیت زه کشی چربی و سمزدایی آن سبب کاهش حجم بدن می شود.

ژل لاغری 3 روزه فلفل
ژل لاغری 3 روزه چای سبز
ژل لاغری 3 روزه اصل
خرید ژل لاغری 3 روزه
قیمت ژل لاغری 3 روزه
ژل لاغری سه روزه
کرم لاغری 3 روزه
کرم لاغری سه روزه
ژل لاغری قوی
بهترین ژل لاغری 3 روزه
قویترین ژل لاغری 3 روزه
مرکز خرید ژل لاغری 3 روزه
نمایندگی رسمی ژل لاغری 3 روزه
ژل لاغری 3 روزه آیچون بیوتی
ژل لاغری 3 روزه 3Days
ژل لاغری 3 days
ژل لاغری 3 روزه هات چیلی
ژل لاغری 3 روزه دوقلو

محصولات عرضه شونده :

کرم ماساژ جینیسینگ ( گرم )

نام تجاري : HEALTHY SHOP

شماره پروانه بهداشتي : ۰۰۰۹۸۰۹۶۴۹۹۴۷۴۷۵

لوسیون ماساژ لاغری

نام تجاري : NAQI

شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۷۵۷۹۴۷۱۵۸۴۲۱۳۶

کرم ماساژ بدن جلبک دریایی (سرد و گرم)

VALENSEY

شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل سرم لاغری تالیکا اصل Talika کرم چربی سوز والنسی و ژل لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ macas اصل و ژل لاغری بلیتا ساخت ایران و ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body و کرم لاغری سه روزه 3days اصل و لوسیون ماساژ لاغری ناکی NAQI و کرم لاغری سینره ایرانی می باشد که جهت سفارش و خرید کرم لاغری مورد نظر خود می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما
ژل لاغری 3 روزه
ژل لاغری 3 روزه
ژل لاغری توتال بادی سوماتولین ایتالیایی
ژل لاغری توتال بادی ایتالیایی اصل
قیمت ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ اصل
قیمت ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ اصل
کرم لاغری چربی سوز والنسی
کرم لاغری چربی سوز والنسی
ژل لاغری جلبک دریایی والنسی
ژل لاغری جلبک دریایی زنجبیل والنسی
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • سارینا بهرامی

    من میخواستم ژل لاغری سه روزه فلفل و ژل لاغری ۳ روزه چای سبز رو بخرگ فقط نمیدونم کدوم یکیش برام موثره؟ راهنمییم میکنید چون میخوام الان بخرم

    • ا

      با سلام و وقت بخیر.
      بله با توجه به تنوع زیاد برندها و مدل های کالا ها و همچنین کاربردهای مختلف و گوناگون آنها لطفا جهت مشاوره و ثبت سفارش و خرید محصول متناسب با مشخصات دقیق فیزیزولوژیکی فرد موردن نظرتون و با توجه به خواسته ها و نیازمندیهای مورد نظرتون با همکارانمون در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.
      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ مشکی رنگ macas sliming و ژل لاغری توتال بادی سفید رنگ و دکتر مورد Murad و ژل لاغری کرم چربی سوز سه روزه فلفل چای سبز 3 روزه دوقلو سرد و گرم فلفل چای سبز آیچون بیوتی 3days و ژل لاغری سوماتولین ایتالیایی اصل کرم بدن راسن و ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی eyemed و محصولات ووکالی wolkali اصل و ژل لاغری چربی سوز دکتر راشل Dr Rashell

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *