کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me یک کرم درمانی و موضعی و گیاهی برای افزایش سایز باسن و رشد باسن و بزرگ شدن سریع باسن است که با توجه به استفاده موضعی و ترکیبات گیاهی موجود در آن باعث شده تا در بین بهترین محصولات تناسب اندام و فرم دهی باسن و سینه قرار بگیرد. کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me یک محصول کاملا ایده آل برای افرادی است که از کوچک بودن و همچنین شل و افتادگی باسن شان رنج می برند.این کرم کمک تان می کند تا به باسن تان حجم و فرم داده و براحتی اندام تان را جذاب تر کنید.کرم تاچ می تاثیر دائمی داشته و بعد از اتمام دوره، اندام تان به حالت قبل برنمیگردد همچنین در طول مصرف پوست تان شاداب تر و جذاب تر نیز خواهد شد.
در هر سنی می توانید از کرم بزرگ کننده و فرم دهنده باسن تاچ می استفاده کرده و از نتیجه فوق العاده آن لذت ببرید.

آشنایی مختصر با عضلات باسن

عضلات باسن، عضلاتی هستند که در قسمت پشتی بدن و در ناحیه پایینی محل باسن قرار دارند. این عضلات در تحرکات مختلفی از جمله پیاده‌روی، دویدن، شنا، بالارفتن از پله‌ ها و حرکات ورزشی مختلف نقش مهمی دارند و تمرین و تقویت آنها میتواند به بزرگتر و قویتر شدن باسن کمک کند. این عضلات عبارت‌اند از:

  1. عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی بزرگ (Gluteus Maximus)  که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین عضله باسن است و در قسمت پایین کمر (باسن) قرار دارد.
  2. عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی متوسط (Gluteus Medius)  که در بین دو عضله دیگر گلوتئالها قرار دارد و وظیفه جلوگیری از چرخش داخلی و نزدیک‌شدن ران را برعهده دارد.
  3. عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی کوچک (Gluteus Minimus)  که کوچک‌ترین عضله گلوتئالهاست و در بین 2خط گلوتئال فوقانی و تحتانی قراردارد. این عضله نقش مهمی در دویدن و راه‌رفتن ایفا می‌کنند و به پشتیبانی از حرکت و تعادل بدن کمک میکند.
کارهایی که باعث چاقی میشوند

فواید بزرگ شدن باسن

بزرگ کردن باسن فواید متعددی دارد که در ادامه به برخی از این فواید اشاره میکنیم:

  • افزایش جذابیت: باسن بزرگ و جذاب میتواند به شما اعتماد به‌ نفس بیشتری بدهد و جذابیت شما را افزایش دهد.
  • بهبود تعادل بدن: با تقویت عضلات باسن، تعادل بدن بهبود پیدا میکند و احتمال آسیب در نواحی دیگر بدن کاهش می‌ یابد.
  • بهبود قدرت و استقامت: تمرین و تقویت عضلات باسن میتواند قدرت و استقامت شما را بهبود بخشد و به شما در انجام فعالیت‌های روزانه کمک کند.
  • بهبود رفتار ران: با تقویت عضلات باسن، احتمال آسیب در ناحیه ران کاهش می‌ یابد.
  • کاهش درد لگن: تمرین و تقویت عضلات باسن میتواند به کاهش درد لگن کمک کند و احتمال ابتلا به مشکلات لگنی مانند سندرم تونل کانال مچ‌ پایی کاهش یابد.
  • بهبود شکل‌ دهی بدن: باسن بزرگ و جذاب می‌تواند به شما در تشکیل بدن مطلوب کمک کند و شما را به ظاهری جذاب و ایده‌آل نزدیک‌تر کند.

بطورکلی، بزرگ کردن باسن باعث بهبود سلامت جسمی و ذهنی شما میشود و اآنجاییکه باعث افزایش جذابیت و اعتماد به‌ نفس میشود، به خودباوری و روابط شما نیز کمک میکند.

کرم تاچ می بزرگ کننده ران و باسن
ژل بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me ،کرمی صددرصد گیاهی ، طبیعی و محصولی کاملا ایده آل و منحصر بفرد برای بزرگ کردن باسن و رفع شلی و افتادگی آن محسوب میشود که میتواند درمدت یک1ماه باسن و ران شما را به خوبی حجم و فرم داده و اندامتان را جذاب تر نماید. اثرات بالینی کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me کاملا اثبات شده و دائمی میباشد و تاکنون شواهدی دال بر عوارض کرم تاچ می میان مصرف کنندگان این محصول مشاهده نشده است .شما در عرض 30روزمی توانید باسنتان را خوش فرم و حجیم کرده و علاوه بر افزایش شادابی و لطافت پوست باسنتان افتادگی باسن خود را درمان نمایید .

جهت استفاده از این محصول روزانه 2 بار (صبح و شب) مقدار مناسبی از این کرم را به باسن مالیده و از پایین به سمت بالا ماساژ دهید.

  • بزرگ کننده و فرم دهنده باسن
  • ـ سفت کننده و درمان شل شدگی باسن
  • ـ فرم دهنده و کاملا مناسب برای رفع افتادگی
  • ـ تاثیرگذاری سریع تنها در 30 روز
  • گیاهی و بدون بازگشت
کرم بزرگ کننده باسن تاچ می هیپ لیفت آپ
کرم بزرگ کننده ران باسن تاچ می هیپ آپ

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me اصل بهترین کرم بزرگ کردن فوری باسن ژل حجم دهنده ران و باسن و کرم بزرگ کردن ساق پا کرم افزایش سایز باسن پماد حجم دهی باسن و ران و قیمت کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me و خرید کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me فروشگاه ایران کیش کالا

ویژگی های عمومی کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

نام تجاری تاچ می

مبدا برند خارجی

مجوزها و استانداردها سازمان غذا و دارو

شماره مجوز بهداشتی/ پروانه بهداشتی ورود 142563957

مدت زمان قابل نگهداری 5 سال

مدل کرم حجم دهنده و سفت کننده باسن و ران و سینه

اصالت کالا دارد

کشور تولیدکننده تایلند ( تحت لیسانس فرانسه )

راهکار‌های افزایش حجم باسن در خانه
راهکار‌های افزایش حجم باسن در خانه

ویژگی های فنی:

توصیه های بهداشتی/ موارد منع استفاده

قبل از استفاده از کرم بانس های خود را با ولرم بشورید سپس از کرم باسن استفاده کنید.
روزی دو مرتبه استفاده گردد.

روش مصرف کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

ابعاد(‏سانتی متر) 15 سانتی متر

نوع عصاره هندوانه تایلندی و اوکالیپتوس و پیوراریا میریفیکا

حجم(میلی لیتر)/ وزن(گرم) 100 میلی لیتر / 100 گرم

مناسب استفاده برای باسن و ران و سینه و پستان

مزایا و خواص حجم دهنده فرم دهنده و لیفت کننده

جنس محفظه نگه دارنده پلاستیک

نوع محفظه نگه دارنده تیوپی

بزرگ کردن باسن و رعایت رژیم غذایی

بزرگ کردن باسن از جمله اهدافی است که برای بسیاری ازافراد دردنیای امروز مهم و قابل‌ توجه است. رژیم غذایی صحیح و مناسب، بعنوان یکی ازعوامل اساسی در بزرگ کردن باسن شناخته شده است. میتوانید به‌ جای مصرف غذاهای چرب و پر انرژی، از غذاهای سبک و کم‌ کالری استفاده کنید که به کنترل وزن و شکل‌دهی به باسن کمک میکنند. همچنین، نوشیدن آب به میزان کافی، مصرف دارچین و زردچوبه از جمله راهکارهای مؤثر در بزرگ کردن باسن با رعایت رژیم غذایی است.درکل، رعایت رژیم غذایی اصولی و مناسب به همراه ورزش منظم هم، میتواند مقداری به شما در بزرگ کردن باسن و بهبود فیزیکی اندام شما کمک کند اما استفاده از کرم بزرگ کننده ران و باسن یک روش راحت و ساده و با اثربخشی بالا و سریع است.

کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me
کرم بزرگ کننده باسن تاچ می
Touch Me
ژل بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me
کرم بزرگ کننده ران باسن تاچ می Touch Me
کرم بزرگ کننده باسن Touch Me
خرید کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me
قیمت کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me
کرم بزرگ کننده باسن هیپ آپ
کرم بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ
بهترین کرم بزرگ کننده باسن
جدیدترین کرم بزرگ کننده باسن
کرم بزرگ کننده ران
هیپ آپ
hip lift up bottocks cream
تاچ می Touch Me
کرم ران و باسن
پماد بزرگ کردن ران باسن
کرم حجم دهنده ران و باسن ساق پا
کرم بزرگ کننده ران
کرم بزرگ کردن فوری باسن
ژل بزرگ کننده فوری باسن
کرم باسن اصل
کرم بزرگ کننده باسن تاچ می هیپ لیفت آپ
کرم بزرگ کننده باسن تاچ می هیپ آپ
کرم بزرگ کننده ران باسن تاچ می هیپ آپ

راهکارهایی برای بزرگ شدن سریع باسن در خانه به همراه استفاده از کرم بزرگ کننده فوری باسن اصل

اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که میپرسید که چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه در خانه، باید بگوییم که بزرگ‌ شدن سریع باسن در خانه امکان‌ پذیر است، اما نیازمند صبر و پایبندی به برنامهٔ ورزشی و تغذیه مناسب است. برخی از راهکارهایی که میتوانید برای بزرگ‌شدن سریع باسن در خانه انجام دهید، عبارت‌اند از:

  • انجام تمرینات برای قوی کردن باسن: شامل اسکات، برنامهٔ پیلاتس، حرکات ورزشی با وزن بدن و سایر تمریناتی که به قوی کردن باسن کمک میکنند.//
  • افزایش تعداد تمرینات در طول روز: به‌جای انجام چندین تمرین در یکبار، تعداد تمرینات را در طول روز افزایش دهید تا به تقویت عضلات باسن کمک کند. بعنوان‌ مثال، میتوانید هر ساعت چند دقیقه تمرینات را انجام دهید.//
  • افزایش مقاومت در تمرینات: با افزایش مقاومت در تمرینات، میتوانید به تقویت عضلات باسن کمک کنید. میتوانید از وزن‌ های دستی، وزن‌ های سنگینتر، بندهای وزنه‌ دار و سایر وسایل وزنه‌ دار استفاده کنید.//
  • رعایت تغذیهٔ سالم و مناسب: تغذیهٔ مناسب باعث افزایش عضلات و بهبود شکل باسن میشود. برخی از مواد غذایی که میتواند به بزرگ کردن باسن کمک کند، شامل پروتئین، مواد غذایی حاوی کربوهیدرات، مواد غذایی حاوی چربی سالم، مواد غذایی حاوی فیبر و آب هستند.//
  • استراحت و خواب کافی: استراحت کافی و خواب بهبود عملکرد بافت عضلانی و بهبود عضلات باسن کمک میکند.//
  • استفاده از وزنه‌های خانگی: شما میتوانید با استفاده از وزنه‌ های خانگی، تمریناتی برای بزرگ کردن باسن انجام دهید. یکی از تمرینات مفید این است که با یک وزنه کوچک در دستان خود ایستاده و پاهای خود را بصورت موازی با هم قرار دهید. سپس با خم‌ کردن زانو و فشاردادن به پاهای خود، بالا و پایین بروید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید و بتدریج وزنه خود را افزایش دهید.//
کرم بزرگ کننده باسن اصل
کرم بزرگ کننده باسن اصل

سایر ویژگی ها کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

  • ضد چروک سینه و باسن
  • مرطوب کننده سینه و باسن
  • تقویت کننده عضلات سینه و باسن
  • مناسب باسن های تخت و افتاده و سینه های کوچک ، افتاده و شل شده

بسته بندی دارد

از دیگر ویژگی های کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me و ژل بزرگ کننده و فرم دهنده باسن تاچ می:

  • ـ بزرگ کردن و فرم دهی به باسن تنها در عرض 30 روز!
  • ـ سفت کننده و درمان افتادگی باسن
  • ـ شاداب کننده پوست
  • ـ تاثیرگذاری دائمی و بدون برگشت
  • ـ بدون هیچ گونه حساسیت پوستی
  • نحوه مصرف:
  • روزانه 2 بار (صبح و شب) به مقدار مناسب به بدن مالیده و از پایین به سمت بالا ماساژ دهید.

حتما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین کاربردها و مکانیسم عملکردی گوناگون این کالاها حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود با همکارانمان در واحد فروش و مشاوره فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی کرم بزرگ کننده سینه و باسن پیوراریا میریفیکا و کرم بزرگ کننده باسن والنسی VALENSEY اصل و ژل حجم دهنده سینه و باسن میریفیکا و کرم بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ و کرم حجم دهنده باسن میبلین پرفکت ومن آمریکایی و و کرم باسن کاریته و کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me و دستگاه وکیوم حجم دهنده سینه و باسن برقی و الکترونیکی بانوان طبی توانخبشی اصل با یک سال خدمات پس از فروش و کرم بزرگ کننده سینه و باسن می باشد و هیچگونه نمایندگی مجاز دیگری ندارد!

!توجه!

لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات تقلبی و ارزان قیمت اکیدا خودداری فرمایید!

توجه داشته باشید فروشگاه ایران کیش کالا در قبال محصولات مشابه در فروشگاههای دیگر هیچگونه مسئولیتی ندارد.

اخیرا بعضی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی با نام های مختلف گاها اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل و یا محصولات و بی کیفیت و با قیمت های مختلف کرده که اصالت کالای عرضه شده توسط این اشخاص را فروشگاه ایران کیش کالا به هیچ عنوان تایید نمی نماید و لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات بی کیفیت و غیر اصل اکیدا خودداری فرمایید!

تماس با ما
کرم حجم دهنده باسن هیپ لیفت آپ آیچون بیوتی aichun beauty اصل
کرم حجم دهنده باسن هیپ لیفت آپ آیچون بیوتی aichun beauty اصل
ژل بزرگ کننده باسن گودلایف
کرم بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ گودلایف
دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس adonis
دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس adonis
سرم بزرگ کننده باسن تالیکا کرم حجم دهی باسن تالیکا Talika
سرم بزرگ کننده باسن تالیکا کرم حجم دهی باسن تالیکا Talika
کرم باسن کاریته کرم روشن کننده لیفتینگ باسن karite
کرم باسن کاریته کرم روشن کننده لیفتینگ باسن karite
دستگاه پمپ کوچک کننده سفت کننده سینه برقی
دستگاه پمپ کوچک کننده سفت کننده سینه برقی اصل
کرم بزرگ کننده باسن والنسی
کرم بزرگ کننده باسن والنسی
دستگاه پروتز باسن برزیلی rintab رینتاب
دستگاه پروتز باسن برزیلی rintab رینتاب
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

ژل بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *