کرم بزرگ کننده و فرم دهنده سینه استادرم Esthederm

کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم

کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم

کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم اصل Esthederm یک کرم موضعی برای افزایش سایز سینه ها و سفت شدن سینه و پستان بانوان است که بر اثر موارد مختلفی همچون تغییرات سن و سال و زایمان و شیردهی و تغییرات هورمونی و وزنی و… ایجاد میشود. کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم با شماره پروانه بهداشتی 8017942063984433 است. کرم فرم دهنده و سفت کننده سینه استادرم به طور ویژه برای کمک به بازگرداندن تراکم و استحکام به ناحیه سینه ساخته شده است. یک اثر لیفتینگ فوری ایجاد می کند و روز به روز به بازیابی شکل مناسب سینه کمک می کند. حاوی پپتید نخود و فناوری SCULPT بوده و ساختار طبیعی پوست را تقویت کرده، خاصیت ارتجاعی را حفظ کرده و افتادگی پوست را بهبود می بخشد. این کرم شکل دهنده با بافتی کرمی که در پوست جذب می شود، می تواند جلوه ای نامرئی سینه بند طبیعی ایجاد کند. فرمول آن علاوه بر بازگرداندن استحکام، رطوبت  پوست را تامین کرده و به پوست آرامش می بخشد. با گذشت زمان، ناحیه سینه را جوان می کند و به شما کمک می کند جوانی آن را حفظ کنید. 

کرم سفت کننده سینه استادرم مناسب بازگرداندن سفتی به سینه افرادی است که به واسطه افزایش سن، تغیرات وزنی و یا حاملگی دچار افتادگی سینه شده اند……کرم فرم دهنده سینه استادرم سفت کننده، نرم کننده و لطافت بخش پوست سینه هایتان بوده و از ایجاد خطوط استرچ مارک پیشگیری می کند….کرم فرم دهنده سینه به دلیل ترکیبات سفت کننده اش سبب تقویت ساختار پوست می شود .پوست سفت تر می گردد و به تدریج فرم اصلی سینه ها باز می گردد .//

کد سندیت کالا کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm
کرم موضعی و گیاهی ساخت فرانسهبارکد وارداتی:3461020014281
شماره پروانه بهداشتی:8017942063984433
ژل فرم دهی سینه کرم فرم دهنده سینه استادرم
ژل فرم دهی سینه کرم فرم دهنده سینه استادرم

ویژگی‌های کرم فرم دهنده و سفت کننده سینه Sculpt System Bust Cream برند Esthederm در حجم 200 میلی لیتر : برند محصول: استادرم (Esthederm); ساخت کشور: فرانسه; قابل استسفاده برای همه سنین و هرنوع سایزی می باشد.

مشخصات عمومی بهترین کرم فرم دهنده سینه استادرم Esthederm

کشور سازنده فرانسه شرکت سازنده استادرم اکثر خانم ها اهمیت زیادی به خوش فرم بودن سینه های خود می دهند ، برای داشتن سینه های زیبا و خوش فرم ، کرم فرم دهنده سینه استادرم Esthederm محصول بسیار  مناسبی میباشد. این کرم با ایجاد یک لایه سفت کننده در سطح پوست به شکل فوری باعث استحکام سینه می شوند.
—همچنین این محصول با رطوبت رسانی عمقی از ایجا ترک های پوستی روی سطح سینه جلوگیری می کند./

  • سفت کننده و فرم دهنده قوی سینه
  • استحکام بخش فوری سینه با ایجاد یک لایه سفت کننده در سطح پوست
  • رطوبت رسان و لطیف کننده پوست
  • پیشگیری از ایجاد استرچ مارک

کرم سینه استادرم
Esthederm Sculpt System Buste
BUST SHAPING CREAM
SCULPT SYSTEM
BUST SHAPING CREAM

سفت کردن سینه
درمان شلی افتادگی سینه

کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm
کرم بزرگ کننده سینه استادرم Esthederm
کرم سفت کننده سینه استادرم Esthederm
کرم فرم دهنده استادرم
کرم سینه استادرم
خرید کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm
قیمت کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm
بهترین کرم سینه
ژل بزرگ کردن سینه
کرم بزرگ کردن سینه
پماد کردن سینه
ژل بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm
استادرم
کرم سینه
ژل سینه
پماد سینه

معرفی محصول کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm :

سفت کننده و فرم دهنده قوی سینه و دکلته اسپري سفت كننده سينه, قيمت كرم سفت كننده سينه استادرم, قیمت سرم سفت کننده سینه, کد تخفیف دیجیکالا سرم سفت کننده سینه موستلا سوماتولین هیپ لیفت آپ میبلین تالیکا ژله فررز, کارت هدیه دیجی کالا سرم سفت کردن فوری سینه ایران کیش کالا.

ویژگی‌های محصول کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم

  •  مناسب برای: خانم ها
  •  کارایی: افزایش سفتی پوست، فرم دهنده، مرطوب کننده، لیفتینگ
  •  تولید: فرانسه
  •  تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

پروانه بهداشتی (IRC):
1140782366805142

مناسب برای خانم ها کارایی افزایش سفتی پوست، فرم دهنده، مرطوب کننده، لیفتینگ
تولید فرانسه تاریخ مصرف 6 ماه پس از باز شدن درب محصول

حجم 200 میلی لیتر و 400 گرم
مرکز خرید کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم کرم سینه استادرم Esthederm ساخت فرانسه کرم فرم دهنده سینه ژل حجم دهنده سینه درمان شلی سینه لیفت سینه و بزرگ شدن سینه فوری فروشگاه ایران کیش کالا.

معرفی محصول: کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم Esthederm         
 کرم سینه استادرم باعث می شود پوست شکننده و خطوط سینه و دکلته کاهش یافته و در نهایت سینه و دکلته شکل جوان و شاداب خود را باز یابد.
اثرات کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم
 کاهش خطوط،
زیبایی ،
جوانی
سفتی سینه و ناحیه دکلته.
عملکرد کرم حجم دهنده و فرم دهنده سینه استادرم:
 –اگزو پلی ساکاریدهای موجود در جلبک Laminaria digitata با ایجاد یک لایه در سطح پوست از تاثیر عوامل محیطی مضر بر پوست جلوگیری کرده و باعث بازسازی و نوسازی اپیدرم پوست میشوند.//
–کارنوزین (beta-alanyl-L-histidine) موجود در سرم با خاصیت آنتی گلایکیشن خود باعث کاهش روند پیری پوست و حفظ شادابی آن میشود. ( گلایکیشن پروسه ای است که درآن پروتیین با قند ترکیب شده و محصولات حاصل باعث پیری پوست میشوند). ضمنا کارنوزین خاصیت آنتی اکسیدان هم داشته که ازاثرات منفی رادیکالهای آزاد بر پوست جلوگیری میکند.//

روش مصرف کرم سینه استادرم :

صبح و شب در ناحیه سینه و دکلته مورد استفاده قرار گیرد.
برروی ناحیه نوک سینه استعمال نگردد.

طرز استفاده از کرم های سفت کننده سینه
طرز استفاده از کرم های سفت کننده سینه

اخیرا بعضی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی با نام های مختلف گاها اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل و یا محصولات و بی کیفیت و با قیمت های مختلف کرده که اصالت کالای عرضه شده توسط این اشخاص را فروشگاه ایران کیش کالا به هیچ عنوان تایید نمی نماید و لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات بی کیفیت و غیر اصل اکیدا خودداری فرمایید!

حتما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین کاربردها و مکانیسم عملکردی گوناگون این کالاها حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود با همکارانمان در واحد فروش و مشاوره فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره و خرید کرم بزرگ کننده سینه ژله فررز فرانسه Gelle Freres ژل فرم دهنده سفتی سینه اوراشکه AURA CHAKE کرم حجم دهنده سینه میبلین پرفکت ومن و ژل بزرگ کننده فوری سینه دکتر جیمز Dr James Breast چسب سینه برلیفتس ضدآب نامرئی اصل و کرم بزرگ کننده فوری سینه سوماتولین ایتالیایی اصل Somatoline کرم سفت کننده سینه الانسیل و کرم فرم دهنده سینه سینره – کرم بزرگ کننده فوری ماتیس ژل سینه و پستان ماتیس MATIS و دستگاه وکیوم سینه و باسن پمپ سفت کننده سینه و باسن بزرگ کننده سینه بانوان طبی توانبخشی با 1-سال خدمات پس از فروش و چسب بالا برنده سینه نامرئی رنگ بدن ضد آب و کرم سفت کننده سینه موضعی مورد Murad اصل گیاهی با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس با ما
معرفی بهترین کرم های بزرگ کننده سفت کننده سینه
معرفی بهترین کرم های حجم دهنده سفت کننده سینه
کرم حجم دهنده و لیفتینگ سینه مارینا سنانا
کرم حجم دهنده لیفتینگ سینه سنانا SENNA
کرم سفت کننده باست لیراک +ژل لیفت فرم دهنده سینه
کرم سفت کننده باست لیراک +ژل لیفت فرم دهنده سینه
کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه آکای acai
کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه آکای acai
کرم فرم دهنده سینه فیتومر+ژل سفت کننده سینه سیتونیک
کرم فرم دهنده سینه فیتومر+ژل سفت کننده سینه سیتونیک
دستگاه وکیوم برقی سینه باسن سالونمی
دستگاه وکیوم برقی سینه باسن سالونمی
ژل بزرگ کننده سینه ژله فررز
ژل بزرگ کننده سینه ژله فررز
کرم بزرگ کننده سينه ویاکسی اصل
کرم سفت کننده سينه ویاکسی اصل
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • شهره بهمنییان فر

    من طبق مشاوره ای که ازتون گرفتم کرم بزرگ کننده فرم دهنده سینه رو طبق مشاوره خوب مشاورینتون در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا خریداری گردم و فعلا طی این ۲۶ روز یک سایز افزایش سایز و فرم دهی داشتم و خواستم از کیفیت خوب محصولاتتون تشکر کنم…

    • ا

      با سلام و وقت بخیر خدمت خانم بهمنیان فر بزرگوار.
      – از اینکه از خرید محصول اصل خودتون برای بزرگ کردن سینه ها و فرم دهنده و سفت کننده سینه و برجستگی و لیفتینگ سینه رضایتمند هستید بسیار شاد و خرسندیم./

      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی کرم بزرگ کننده سینه ژله فررز فرانسه و کرم بزرگ کننده و سفت کننده سینه استادرم و دستگاه وکیوم پمپ بزرگ کننده سینه و باسن رینتاب Rintab اصل برقی الکترونیکی خارجی و ژل بزرگ کننده سینه دکتر مورد Murad و ژل حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده فوری سینه و باسن پیوراریا میریفیکا سوماتولین ایتالیایی اصل و کرم فرم بدن راسن و محصولات سوماتولین ایتالیایی اصل و دستگاه آدونیس Adonis کرم حجم دهنده سینه باسن میبلین آمریکایی و ژل بزرگ کننده فوری سینه ماتیس matis فرانسه و کرم فرم دهنده دکتر راشل Dr Rashell و سرم حجم دهنده سفت کننده سینه و باسن تالیکا فرانسه Talika

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *