کرم فرم دهنده سینه زین

کرم فرم دهنده سینه زین

کرم فرم دهنده سینه زین

کرم فرم دهنده سینه زین از یک گیاه بسیار موثر برای فرم دهی و سفت شدن سینه ها بهره می گیرد به نام زین که این گیاه به صورت کاملا طبیعی موجب جمع شدن سینه ها و سفت شدن سینه ها و درمان شلی و افتادگی و آویزان بودن سینه و پستان می شود که نتایج استفاده از کرم فرم دهنده سینه زین zin ماندگار بوده و بدون بازگشت بودن آن و دائمی بودن آن دلیل بسیار پرفروش شدن این محصول شده است. خرید کرم فرم دهنده سینه زین zin اصل از فروشگاه ایران کیش کالا .

کرم‌ های لیفت سینه در حال محبوبیت هستند!

با توجه به اینکه مقوله زیبایی اندام روز به روز، بیشتر از سوی زنان و حتی مردان مورد توجه واقع می‌ شود، سمت و سو و شدت توجه‌ ها به سمت محصولات و روش‌ هایی که وسیله دستیابی به زیبایی است، نیز هر روز در حال تحول و به روزرسانی می‌ باشند.

تعداد زیادی از زنان، استفاده از کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن را در اولویت‌ های اصلی خود قرار داده‌ اند. در این راستا نیز شاهد افرادی هستیم که هزینه‌ های بسیاری برای این محصولات می‌ کنند. شاید خود، مصرف کننده کرم های لیفت سینه و کرم سفت کننده سینه بوده‌ اید و نتیجه آن را دیده‌ اید. هر چند که روش‌های جراحی زیبایی اعم از لیفت سینه، پروتز سینه و نیز ورزش‌های اصلاح سینه وجود دارد، اما بسیاری از خانم‌ ها، استفاده از کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن را ترجیح می‌دهند. کرم فرم دهنده سینه زین zin یکی از برترین و قویترین کرم های سفت کننده سینه و فرم دهی و لیفتینگ سینه ای می باشد.

فرم اندام

چرا سینه‌ها استحکام و قوام خود را از دست می‌دهند؟

سینه‌های شل و آویزان از منظر پزشکی تحت عنوان «پتوزیس سینه» شناخته می‌ شوند. هر چند که این تغییر شکل ظاهری در سینه‌ ها کاملاً طبیعی بوده و تقریباً توسط همه خانم‌ ها تجربه می‌ شود، اما این اتفاق موضوعی است که باعث از بین رفتن زیبایی اندام می‌ گردد. از این رو، بسیاری از خانمها سعی دارند با استفاده از روشهای مختلف، این زیبایی را در خود بازیابند. حال سوالی که پیش می‌ آید این است که چه چیزی می‌ تواند قوام و سفتی سینه‌ ها را ترمیم و بازسازی نماید؟ سوال دقیق‌ تری که در خصوص بحث اصلی پیش می‌آید نیز این است که…

آیا کرم های لیفت سینه جهت مقابله با عوامل افتادگی سینه‌ ها مفید هستند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال لازم است در ابتدا عوامل افتادگی سینه‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. سینه‌ های انسان از بافت‌ های چربی و رباط‌ ای نگهدارنده‌ ای تشکیل شده است که رباط کوپر نامیده میشوند….هرچه سن بالاتر می‌ رود و آثار کهولت سن بیشتر می‌ شود، پوستی که باعث پوشاندن این بافت‌ها شده است، خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و باعث کشیده شدن رباط‌ ها میگردد. این اتفاق باعث میشود که تاثیری منفی بر بافت پستانها داشته باشد که در نهایت، به ایجاد یک جفت سینه آویزان و افتاده در بدن منجر میشود../

در حالیکه پیری به صورت طبیعی بر ظاهر پستان‌ ها تاثیر می‌ گذارد، عوامل زیر نیز باعث میشوند که این روند، با سرعتی بیشتر اتفاق بیفتد.

  • نیروی جاذبه زمین
  • عوامل ارثی و ژنتیکی
  • شاخص توده بدنی بالا
  • کمبود کلاژن
  • کمبود هورمون استروژن
  • سیگار و مصرف دخانیات
  • بارداری‌های متوالی و پیاپی
  • سایز بزرگ پستان‌ها
  • یائسگی
  • نوسانات سریع وزن
  • پوشیدن سوتین‌های نامناسب
  • عدم استفاده از سوتین

همگی این عوامل دست به دست هم می‌ دهند تا خانم‌ ها را از نعمتی که ناشی از زیبایی سینه و تناسب سینه‌ هاست محروم نماید. با این وجود، روش‌ های مختلفی وجود دارد که میتواند آثار ناشی از آنها را تا حد زیادی کاهش دهد….همانطور که پیشتر گفته‌ ایم، روشهای جراحی مختلفی هستند که میتوانند باعث بازسازی سینه ها شوند. اما در این بین، کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن نیز دیده می‌شود. کرم فرم دهنده سینه زین یکی از جدیدترین کرم های سینه و ژل سفت کننده فوری سینه موضعی می باشد که برای همه نوع سایز سینه و هر نوع فرم و شکل و ظاهر سینه ای که نیاز به فرم دهی و سفت شدن و لیفت شدن و بالاکشیدن سینه ای دارد مناسب می باشد.

انتخاب کالاهای متناسب و کرم ها و ژل ها و پماد مناسب با شرایط فیزیولوژیکی هر فرد با دیگری تفاوت می کند که نیاز به مشاوره دقیق هست و شما می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید تا نسبت به انتخاب و خرید گزینه های مناسب با نیازمندیهای خود اقدام نمایید.

کرم سفت کننده سینه زین zin
کرم سفت کننده سینه زین zin

محصولات عرضه شونده »

ژل فرم دهنده سینه سیتونیک PHYTOMER با شماره پروانه بهداشتي : ۱۰۷۷۲۱۰۱۲۰۱۱

کرم فرم دهی ژل سفت کننده سینه الانسیل گلنیک GALENIC شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۰۸۱۱۰۱۲۰۰۹

کرم سفتی و فرم دهنده سینه ژله فررز GELLE FRERE با شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۵۰۸۲۹۴۷۲۵۵۶۱۶

سرم حجم دهنده سینه باسن کرم بزرگ کننده باسن تالیکا با کد بهداشتی 1256110130230016

کرم سینه والنسی باَ شماره مجوز بهداشتی ۱۱۹۳۱۴۷۵۴۹۲۶۲۸۰۴

ژل بزرگ کننده سینه ماتیس MATIS با شماره پروانه بهداشتي : ۱۰۰۹۵۱۰۱۲۰۷۴

کرم سفت کننده سینه اسپا وژتال با شماره پروانه بهداشتي : ۱۰۲۱۹۱۰۱۲۲۴۴

کـرم فـرم دهنـده بـدن دکتر مورد – Murad Body Firming Cream

شماره پروانه بهداشتي : ۱۰۷۸۰۱۰۱۲۰۵۲

کد بهداشت: 675/29832




فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل فرم دهنده سينه و کرم حجم دهنده سینه و سفت کننده سینه بانوان و دستگاه پمپ بزرگ کننده سینه بانوان طبی توانبخشی اصل می باشد و هیچگونه نمایندگی مجاز دیگری ندارد!

جهت مشاوره و خرید دستگاه وکیوم سینه بانوان با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

 قیمت خرید دستگاه وکیوم سینه اصل طبی همراه با یک سال خدمات پس از فروش:

750000 تومان

قیمت دستگاه وکیوم بزرگ کننده سینه اصل خارجی :

1485000 تومان

دستگاه وکیوم سفت کننده سینه و بزرگ کننده سینه و فرم دهنده سینه اصل : 950,000 و 1250000 تومان

دستگاه وکیوم سینه برقی :

1498 و 1370 و 7600 هزار تومان

قیمت دستگاه وکیوم حجم دهنده سینه برقی :

950,000 و 1485,000 و 6,200,000 تومان

کرم بزرگ کننده سینه و پستان و باسن :

450 , 538 , 670 , 792 , 825 , 940 , 1320 تومان

ژل سینه :

538000 و 667000 و 925000 تومان

سرم فرم دهنده سینه 209,400 تومان

کرم فرم دهنده سینه زین
کرم فرم دهنده سینه زین

دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس
دستگاه وکیوم سینه باسن آدونیس

دستگاه وکیوم سینه بزرگ کننده برقی دستی
دستگاه وکیوم سینه بزرگ کننده برقی دستی

ژل بزرگ کردن فوری سینه ماتیس Matis فرانسه
ژل بزرگ کننده سینه فوری MATIS کرم فرم سینه ماتیس

کرم بزرگ کننده سینه تالیکا
کرم بزرگ کننده سینه تالیکا
سرم بزرگ کننده سینه تالیکا

خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • نفس افخمی

    کرم سفت کننده فرم دهنده سینه رو طبق مشاوره از مشاورین خوب فروشگاه ایران کیش کالا خریداری گردم و توی این ۳هفته یک سایز کامل فرم دهی داشتم و سینا هام لیفو شدن و باورم نمیشه و خواستم از کیفیت خوب محصولات اصلی تون تشکر کنم

    • ا

      از اینکه از خرید محصول اصل خودتون رضایتمند هستید بسیار شاد و خرسندیم.

      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی دستگاه وکیوم پمپ بزرگ کننده سینه و باسن رینتاب Rintab اصل برقی الکترونیکی خارجی و ژل بزرگ کننده سینه دکتر مورد Murad و ژل حجم دهنده سینه و باسن سوماتولین ایتالیایی اصل و کرم بدن راسن و محصولات سوماتولین ایتالیایی اصل و کرم حجم دهنده سینه باسن میبلین آمریکایی و ژل بزرگ کننده فوری سینه ماتیس matis فرانسه و دکتر راشل Dr Rashell

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *