کوچک کردن سینه با لیزر

کوچک کردن سینه با لیزر

کوچک کردن سینه با لیزر

کوچک کردن سینه با لیزر یکی از روش هایی است که برای افرادیکه دارای سینه های بزرگ و حجیمی می باشند و نیاز به کاهش سایز سریع دارند قابلیت استفاده دارد. از آنجاییکه بزرگ بودن سینه ها می تواند تبعات بدی بر روی سلامتی فرد داشته باشد همچون باعث کم تحرکی و یا درد در قفسه سینه و پشت کتف و گردن و دست ها و همچنین فشار بر دیسم مهره های گردنی می تواند موجب التهاب دیسک گردن و دردهای مزمن در نواحی کتف و گردن و دست ها گردد که کوچک کردن سینه ها برای افرادیکه با این مشکل بزرگی سینه ها روبرو هستند بسیار مفید و لازم است.

علاوه بر کوچک کردن سینه با لیزر و یا جراحی کوچک کردن سینه روش های دیگی همچون بهره گیری از کرم کوچک کننده سینه و دستگاه کوچک کننده سینه برقی و ژل کوچک کردن سینه و همچنین ورزش های مناسب برای لاغری سینه نیز از روش های خیلی خوب و موثر هستند که معمولا بهتر از این روش ها قبل از هرگونه جراحی استفاده گردد که روش های سالم و بی خطرتری میباشند و ریسک بیهوشی و .. را نیز ندارند.

در سال‌ های اخیر استفاده از لیزر در انواع جراحی‌های زیبایی رایج شده است. در جراحی کوچک کردن سینه نیز میتوان برای لیپوساکشن چربی‌های این ناحیه از لیزر استفاده کرد. البته به دلیل مشخص نبودن نتایج کوچک کردن سینه با لیزر، اغلب متخصصین اجرای روش جراحی را بهترین گزینه میدانند.

در جراحی سینه، پوست و بافت چربی جابه‌ جا ی‌شود که نتیجه بهتری به دنبال دارد. با اطمینان میتوان گفت که نتایج حاصل از جراحی در مقایسه با لیپوساکشن بهتر است/

علل کوچکی سینه خانمها
علل کوچکی سینه خانمها

مناسب‌ ترین روش برای کاهش حجم سینه چیست؟

استفاده از برنامه غذایی مناسب و انجام فعالیت‌ های ورزشی در کاهش حجم سینه‌ ها موثر است. اما زمانی که سینه های شما بیش از اندازه بزرگ و افتاده شده باشد، بهترین راهکار استفاده از جراحی ماموپلاستی می باشد.

دستورالعمل غذایی مناسب برای کاهش حجم سینه شامل چه موادی است؟

برنامه غنی از :

  • فیبر،
  • زردچوبه،
  • زنحبیل،
  • چای سبز،
  • امگا ۳
  • و ماهی‌های سالم بهترین برنامه غذایی برای کوچک کردن سینه است.

چه افرادی کاندید مناسب جراحی سینه نیستند؟

-گزینه اول جوانان هستند زیرا ممکن است در اثر افزایش طبیعی سن تغییرات جدی در اندازه سینه آنها رخ دهد.
-دسته دوم افرادی هستند که تنها برای استفاده از لباسهای خاص این عمل را انجام میدهند.
اغلب متخصصین این دو گروه را کاندید مناسب جراحی نمیدانند!!

افزایش مصرف فیبر

اگر بزرگی سینه‌ های شما به دلیل اضافه وزن است، افزایش مصرف فیبر در کاهش اندازه آنها موثر خواهد بود. اگر چاقی شما در اثر ابتلا به برخی بیماری‌ها یا اختلالات هورمونی نیست بهترین کار برای ارتقای کیفیت زندگی و کمک به سلامتی شما کاهش وزن است.//

مصرف مقدار کافی فیبر به تعادل توده چربی در بدن کمک میکند. فیبر غذایی غیرقابل‌ هضم در بدن انسان است، اما مقدار مناسبی از آن در روده حذب میشود که سبب تسهیل عملکرد دستگاه گوارش خواهد شد../

کاهش میزان کالری مصرفی

یکی از عوامل موثر در کاهش اندازه سینه‌ ها دقت در میزان کالری مصرفی است. کم کردن کالری از طریق کاهش وزن سبب کاهش حجم توده چربی درون سینه‌ ها میشود. میزان انرژی موردنیاز بدن با توجه به سن، جنسیت، وضعیت سلامت و فعالیت بدنی افراد با یکدیگر متفاوت است.
–در حالت کلی بدن انسان به مصرف روزانه 1200تا 2400کالری نیاز دارد…

زمانیکه کالری دریافتی و مصرفی شما در 1سطح باشد، وزن در حالت متعادل قرار میگیرد. استفاده از رژیمهای غذایی مفید یا انجام فعالیت‌های سنگین در تعادل کالری دریافتی و مصرفی مؤثر است../

کوچک کردن سینه با لیزر
کوچک کردن سینه
لاغری سینه با لیزر
ماموپلاستی
کاهش حجم سینه
کاهش اندازه سینه
درمان شلی سینه
لاغری کردن سینه
بهترین روش لاغری سینه
کرم کوچک کننده سینه
خرید کرم کوچک کننده سینه
قیمت کرم کوچک کننده سینه
کرم کوچک کننده سینه ماتریژن
کرم کوچک کننده سینه توتال بادی
کرم کوچک کننده سینه سوماتولین
ژل کوچک کننده سینه
پماد کوچک کننده سینه

روغن ماهی

امگا3 یکی از اسید‌های چرب موردنیاز بدن انسان است که در کاهش حجم توده چربی بدن موثر است. امگا 3 از طریق کاهش سطح استروژن بدن به تغییر اندازه سینه‌ ها کمک میکند. استفاده کردن از ماهی‌های آب سرد مانند ماهی سالامون، تن و ماهی خال مخالی در کاهش وزن و کاهش سایز سینه تاثیر شگفت‌ آوری دارد.

اگر میخواهید در مدت‌زمانی کوتاه‌تر به نتیجه ایده‌ آل برسید، استفاده از مکملهای روغن ماهی را در برنامه قرار دهید. اگر این رژیم را با انجام ورزش‌ های هوازی تکمیل کنید، نتیجه بهتری به دست خواهد آمد.

سفیده تخم‌ مرغ

استفاده از سفیده تخم مرغ علاوه بر سفت کردن سینه در کاهش اندازه آن نیز موثر است. ابتدا سفیده و زرده تخم مرغ را از هم جدا کرده، سفیده را آنقدر هم بزنید تا حالتی خمیری پیدا کند….ترکیب به دست آمده را زیر سینه بمالید و 30دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

شکل مدل سینه

بهتر است برای شستن سفیده تخم‌ مرغ از عصاره پیاز استفاده کنید. 1پیاز متوسط را رنده کرده و آب آن را بگیرید. عصاره پیاز را در 1لیوان آب حل کرده و سینه‌رها را با آن بشویید. این روش را چند ماه ادامه دهید تا تاثیر آن در کاهش حجم سینه و لاغری سینه را مشاهده کنید…

چای سبز

آنتی اکسیدان ماده دیگری است که میتواند سبب کاهش حجم سینه‌ ها شود. چای سبز غنی از آنتی اکسیدان است و به دلیل وجود کاتچین در کاهش حجم چربی عملکرد موثری دارد. کاهش چربیهای اضافی بدن در نهایت منجر به کاهش اندازه سینه خواهد شد. بررسی‌ ها نشان میدهد بین مصرف منظم چای سبز و کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه در بانوان رابطه مستقیم وجود دارد.

برای مصرف این ماده موثر بهتر است 1قاشق چای خوری برگ چای سبز را به 1فنجان آب جوش اضافه کنید. با شعله ملایم 5دقیقه آن را دم کرده و سپس از صافی بگذرانید. برای طعم بهتر 1الی 2 قاشق چایخوری عسل به این محلول اضافه کنید. برای مشاهده تغییر در اندازه سینه بهتر است این چای را روزانه 3 الی 4 بار میل کنید. پس از چند ماه از مشاهده نتیجه آن شگفتزده خواهید شد…/

جهت مشاوره و انتخاب کرم کوچک کننده سینه توتال بادی و کرم سفت کننده سینه و دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه برقی الکترونیکی بانوان طبی توانبخشی اصل و کرم های کاهش سایز سینه و ژل لاغری سینه و پماد لاغری و سفت کننده سینه و ثبت سفارش و خرید لطفا با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس با ما
ژل کوچک کننده فوری سینه REVUELE اصل
ژل کوچک کننده فوری سینه REVUELE اصل
کرم سفت کننده سینه زین zin
کرم سفت کننده سینه زین zin
کرم کوچک کننده سینه توتال بادی سوماتولین اصل
محصولات سوماتولین ایتالیایی اصل
کرم کوچک کننده سینه فوری ماتریژن
کرم کوچک کننده سینه فوری ماتریژن
دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه برقی
دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه برقی خارجی الکتریکی
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا
خرید محصولات فروشگاه ایران کیش کالا

2 نظر

  • نسریین افشاری

    من که کرم کوچک کننده سفت کننده سینه رو خریدک و خیلی خیلی عالی بود و مرسی از کیفت خوب کالاهای اصلی ایران کیش کالا

    • ا

      با سلام و وقت بخیر خدمت شما .
      از اینکه از خرید کالای خود رضایتمند هستید بسیار شاد و خرسندیم و براتون آرزوی بهترین ها را داریم.
      مدیریت فروشگاه ایران کیش کالا – نمایندگی رسمی کرم کوچک کننده ماتریژن martigen و کرم کوچک کننده سینه توتال بدی ایتالیایی total body somatoline و ژل کوچک کننده سینه Reveule و دستگاه کوچک کننده سینه برقی اصل با یک سال خدمات پس از فروش.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *